/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Luk alle åbne vinduer
Fra : ldv1
Vist : 284 gange
20 point
Dato : 16-01-07 19:59

Hej allesammen
Jeg havde engang en genvej på mit skrivebord, som lukkede alle åbne vinduer når man er på nettet. Jeg havde lavet genvejen efter opskrift fra et PC blad. Håber en eller anden kan hjælpe mig.

Hilsen
jensholm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-07 20:25

Du må forklare lidt mere om hvad der er problemet.....

Hvis du bare vil lukke det hele behøver du da ingen genvej - bare klik på krydset

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 16-01-07 22:00

tror du ikke du tænker på at du minimerer dem ?
så kan du få menuen frem ved siden af startlinien ved at højreklikke på et tomt sted på menulinien i bunden vælge egenskaber og vis hurtig start

Kommentar
Fra : fame

Dato : 16-01-07 22:05

Hvad med:

windowstasten + d (tasten)

skal du se siderne igen trykker du det samme igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-07 08:31

Og så løste Microsoft lige problemet med den nye 7er.....

Den kører med faneblade ligesom nogle andre browsere.....

Så nu er det bare 1 tryk så lukker det hele....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-01-07 08:36

Du kan bruge dette lille program, som lukker ALT på engang (..både vinduer og programmer):

http://www.ntwind.com/software/utilities/close-all.html

Pak det ud og gem det i det bibliotek du ønsker. F.eks. i C:\Programmer\CloseAll\

Opret så en genvej du kan bruge fra Skrivebordet, i Start menuen eller i Hurtigstart på proceslinjen.

Det ændrer ikke i din registreringdatabase. Derfor kan du flytte det rundt, kopiere eller slette det som du lyster uden at det laver 'ulykker'

Jeg bruger programmet selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-01-07 08:47

Det er vel ikke sådan et program du tænker på>
EfreeSoft Boss Key

http://www.snapfiles.com/get/esbosskey.html

http://www.snapfiles.com/screenshots/esbosskey.htm

Har ikke selv testet det,jeg har ikke brug for det.
Manse9933