/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Camping Frankrig
Fra : o.christensen
Vist : 674 gange
300 point
Dato : 15-01-07 20:57

Vi er en lille familie som har tænkt os at køre til Atlanterhavskysten i Frankrig til somme med vores campingvogn. I den forbindelse vil jeg høre om der er nogen som kan anbefale en rigtig god og børnevenig plads (to piger 7 og 12 år.)
På forhånd tak
Ole

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 15-01-07 22:14

Denne plads var vi på i sommer. Den ligger helt ud til havet, men er det ikke lige det pigerne har lyst
til er der ikke mindre en fire pools. Der er også en legeplads, dvs der er jeres piger muligvis for store, bordtennis, et aktivitetshus med voksen opsyn, underholdning på en scene om aftenen, også sjovt for de voksne. Pæne toiletbygninger med hyppig rengøring, forretninge/restaurant på pladsen.
Lige udenfor pladsen er der også forretninger og restaurant. Ikke langt fra pladsen er et vintapperi, og ikke langt fra en lille by, ligger et mega stort supermarked, hvor i kan købe alt!!!

http://www.eurocamp.dk/index.cfm?fuseaction=campsites.resortOverview&ver=10&MasterCode=554

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-01-07 23:29

Hvis i vælger denne plads, så er den i to dele... delt af vejen, vi var meget glade for at ligge på den del, hvor der var pools.

Pladsen har også mange skyggepladser, det kan være en stor fordel i varmen.

På stranden kan man leje vandcykler, i poolen på "første sal" bliver der arrangeret vandpolo, det vil helt sikkert være et hit hos den datter på 12 år. Hver dag kl. 13 er der dans i poolen "i stueetagen" hvor guiderne danser med, dvs alle bliver smittet af stemningen, så dem der ikke danser, hepper på dem der gør, eller laver vandkamp, et stort hit for begge piger. Det varer ca 30 min.

Godkendelse af svar
Fra : o.christensen

Dato : 16-01-07 22:15

Tak for svaret Nordsted1.
Tak for dit hurtige svar - har været inde på hjemmesiden, det ser rigtig lovende ud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-07 22:38

Selv tak, hvis i bestemmer jer for Aloha, skal i nok ikke vente for længe med at bestille pladsen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-07 22:55

Hov jeg glemte at sige, at vi selv bookede direkte hos Aloha, så der ikke var nogen fordyrende mellemled