/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
FATburner/fedtforbrænder
Fra : Fuckfisse
Vist : 4198 gange
100 point
Dato : 15-01-07 11:38

heej derude!! ville høre om der er nogen af jer der har nogen erfaringer med disse fedtforbrænder? hvilke, virker de og hvor kan de evt købes?

MVH. Daniel FoG

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 15-01-07 11:49

Jeg vil IKKE anbefale dig at begynde på dette produkt (eller andre "tvivlsomme" af samme skuffe), hvis du skal i gang med en slankekur/livstilsændring...det er i bedste fald "uskadeligt"

Jeg ved godt det lyder som en "kliche", men motion og ændrede kostvaner er vejen frem til et varigt og ikke mindst SUNDT vægtab...jeg er selv igang pt på 12 uge og har med dette koncept som grundsten, nu tabt 16 kg

Hvis du (med fandes vold og magt) ikke kunne forestille dig et liv uden dette produkt kan du bl.a. anskaffe dig her :

http://sublimsport.com/shop/default.asp?SetLng=1&productid=E01&gclid=CL2S8bye4okCFRZmMAodGnwyIA

Held og lykke med det!

De bedste hilsner
Palle jensen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-01-07 12:00

Ja - sund kost og motion ude i den grønne friske verden. Det hjælper også på humøret.
Desværre glemte jeg det her i julen og smækkede lige 5 kg oveni.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-01-07 13:08

Det meste af de stoffer virker ikke, og de fleste er mere skadeligt end det gavner.

Lad os nu bare tage et produkt som det der linkes til :ThermaPower.

Se det indeholder efedrin, som er et meget farligt stof, som faktisk har flere menneskeliv på samvittigheden, foruden alle der der har fået blodpropper m.m,. af at indtage efedrinen, som er et amfetaminlignende stimulerende stof.

Består af nøjagtigt det samme som de nu forbudte piller letigen.

Men kostændring og motion er den bedste fedtforbrænder du kan få.

Grøntsager, magert kød og groft brød får fordøjelsen til at arbejde hurtigere, det hæver forbrændingen .... og motionen hæver forbrændningen og udvikler muskelmasse, hvor muskelmassen også i sig selv er medvirkende til at du fedtforbrænder mere.

mvh dova

Kommentar
Fra : Fuckfisse

Dato : 15-01-07 13:53

ok det gav et overblik:P http://www.getbig.synonym.dk/ under slankeprodukter og så produktet Unik Spirulina
.. lyder godt men er det også det?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 15-01-07 18:22

Dårlig ide.

Spirulina er lavet af alger, og fungerer på den måde, at pillerne svulmer op når de kommer i vand.

Godt nok kan de tage appetitten for så kan der ikke være så meget i maven...men samtidig mister man den fødevaremængde der skal holde forbrændingen igang...derfor vil kroppens forbrænding automatisk sænke sig selv...maven bliver træg og på sigt virker det ikke længere og tværtimod kan det være medvirkende til øgning af vægt, fordi forbrændingen nu går langsommere.

Godkendelse af svar
Fra : Fuckfisse

Dato : 16-01-07 12:04

Tak for svaret dova. det er super nice med folk der ved så meget om tingene:)

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 12-04-08 12:56

jeg er nød til lige at tilføje noget her inde...

termapower er måske ikke en god ide, men det virker i hvert fald... det kan jeg skrive under på... men nej ikke det bedste udgangspunkt.