/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Pression fræser
Fra : MonieJacobsen
Vist : 897 gange
100 point
Dato : 15-01-07 08:32

Hej

Kan du hjælpe mig, hvor kan jeg købe cirkulær fræser som billedet på Web-linket her viser?
Har du evt. et Web-link eller hele adressen på et firma der forhandler en sådan fræser.

www.sunwind.dk/projekt/billede_1.jpg

PS: Jeg ved ikke, om dette sted er det rigtig, at stille et sådan spørgsmål.
Eller, kan du komme med et forslag, til valg af kategor der vil værer bedere?

Med venlig hilsen
Monie

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-07 08:57

Prøv at kigge nederst på siden (under tilbehør)

http://www.spitco.dk/fraes/fraeser.php

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 15-01-07 18:44

Dit billede viser en
PROXXON fræser monteret i specialtilbehør (Søjle m. arbejdsbord, hvorpå der er monteret en flervejsjusterbar rundemneholder 4 klemmer)
Proxxon er et halvdyrt kvalitetsværktøj, større end en Dremmel og mindre end en overfræser.
Jeg har ingen økonomiske interesser i Proxxon eller følgende forhandlerlink(begge linier), som jeg fandt på Google. :
www.teknikken.dk/catalog/index.php?cPath=31&osCsid=b8768e6a3cabdebae0d23e2f9f4a39fa - 35k

Godkendelse af svar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 16-01-07 09:42

Tak for svaret refi.
Det var lige dette jeg søgte efter.

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-07 09:44

Selv tak