/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Delphi/Pascal / Spørgsmål
10  jdjespers.. 200
Pascalprogram
Fra : moltov
Vist : 1026 gange
100 point
Dato : 11-01-07 11:13

Hej Alle

Jeg kender en som har et problem med den gamle dosversion af pascal. (Jeg aner intet om programmering og deraf pascal så bær over med mig) han siger, at den siger fejl når man bruger en tast eller lign, når den er stoppet i en løkke og gerne vil have at den skal fortsætte igen. "Keypress passer det?"

Nå, hvor om alting er, jeg ville hører om man kan få dette program til DOS et eller andet sted?

VH
Moltov

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 110 point
Dato : 11-01-07 11:40

Aner ikke om denne her kan køre på Windows XP

http://www.freepascal.org/

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 11-01-07 11:50

Tak for svaret jangchr.