/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Forbrugerpenge - hvad er det?
Fra : IBM760
Vist : 4185 gange
110 point
Dato : 11-01-07 00:14

For få dage siden der spurgte om forbrugerpenge, og blev advaret mod dette firma - som umiddelbart kan ligne et pyramide selskab.

Nu blev jeg fristet til at se hvad de tilbyder, så jeg tillod at melde mig ind.
Bare rolig, jeg har ikke sendt adskillige indbydelser ud til mine stakkels venner og bekendte eller indsætte oplysninger som Tip på Kandu.

Nu efter ganske få dages medlemsskab blev jeg opmærksom på siden, da jeg modtog en mail om, at månedens lodtrækning om kontanter var afsluttet - så jeg loggede ind og hvad afslørede dagen (se senere).

Nu er det ikke min tanke, at dette punkt skal blive det helt store debat emne - men et punkt, hvor jeg løbende ajourfører med mærkelig indslag fra firmaet: ( Så kan I selv vurdere ).
Betragt det som en uendelig historie om hvordan de smarte snyder os andre!!!

Så her er dagens store tilbud:

Først velkomst siden:

"Hej Ixxx, og velkommen til medlemssiderne!

--------------------------------------------------------------------------------

REKLAME:
Hvis du kunne tjene 3600 kroner hver gang du investerede 300 kroner, og det hele kun tog en enkelt time... hvor mange gange ville du så gøre det?

KLIK HER FOR AT LÆSE MERE!

--------------------------------------------------------------------------------

Lodtrækning for uge 1

Vi kan ikke opgøre egentlige bannerindtægter før den 1. februar. Derfor har vi selv tilføjet 1500 kroner i præmiepuljen, og vi har trukket 3 heldige vindere der hver vil modtage et gavekort på 500 kr.

Vindernes medlemsnumre er:

87812
78830
98246

Vinderne bliver kontaktet direkte for udbetaling af præmien.

Et stort tillykke til alle tre.

--------------------------------------------------------------------------------

Aktiver dagens lodseddel

Næste lodtrækning er tirsdag den 16. Januar.

--------------------------------------------------------------------------------

Her er din invitation du kan sende ud, dit unikke link står allerede i
bunden af invitationen:

Hej!

Ivan har lige meldt sig ind i Danmarks hurtigst voksende forbrugerklub, og Ixxx mente, at det måske også kunne være noget for dig - derfor modtager du denne invitation.

Det er naturligvis ganske gratis at være medlem, og du modtager kun en reklame på din e-mail hver dag. Det gode ved denne klub er, at størstedelen, af de penge annoncøren giver for at få reklamen sendt ud, bliver givet direkte videre i kontanter til medlemmerne.

Via det revolutionerende indtægtssystem kan samtlige medlemmer ganske gratis få en støt stigende, passiv indkomst hver måned.

Der er ingen købetvang, forpligtelser eller andre regler... Det er tværtimod gratis og uforpligtende, og du kan kun profitere på at være medlem.

Du kan se det hele her:

http://www.direktelink.dk/xxxxxxx/ (nr. fjernet)

Har du spørgsmål så er du altid velkommen til at klikke på support."

Og så reklamen der tilbyder kr. 3.600,- for kr. 300,- (det lyder som en god forretning):

"Hvis du så yderligere kunne eliminere de 300 kroner
i udgifter, så det hele var 100% risikofrit…
ville det så få dig til at arbejde endnu mere?

Kære læser!

Jeg håber overskriften har fanget din interesse, og jeg kan glæde dig med at det rent faktisk er en virkelig mulighed!

Jeg har nu igennem de sidste mange år afholdt diverse kurser, solgt forskellige produkter, og konsulteret mange forskellige mennesker. Alle sammen havde det til fælles at de brændende ønskede at tjene penge på nettet, men da de så kom i gang manglede en del lige pludselig enten tid, eller arbejdslyst.

Normalt hvis du ønsker at tjene penge på Internettet, så skal du væbne dig med tålmodighed, eller have en genial idé! Men samtlige af de mennesker som jeg personlig har konsulteret, har vidst at jeg i de sidste mange år har tjent store summer hver eneste dag, på mit eget lille hjemmelavede koncept, som jeg kalder ”Click Trading”.

Konceptet er enkelt: Jeg køber trafik til billige penge og sælger det dyrt. Grunden til at jeg tjener gode penge på dette er fordi mit software sørger for at jeg først køber klikkene ind når de rent faktisk er solgt, og dermed er jeg sikret en kæmpe profit på hver eneste handel!

Jeg tager normalt 12 gange det beløb jeg giver, og det beløber sig til mange penge hver dag, og jeg bruger maksimalt 1 time om dagen til at udføre mine små handler.

Lad mig lige sætte dig ind i min arbejdsgang:

Jeg starter mit specialdesignede program op og kigger på en liste med 300-400 forskellige købere der skal bruge trafik til deres side her og nu!
Jeg kigger derefter på den anden del af mit software, for at se hvor jeg kan købe trafikken billigst muligt.
Til sidst klikker jeg et par gange, og derefter er handlen færdig og profitten står på min konto!

Nu sidder du måske og tænker: Jamen hvorfor går køberne ikke bare direkte til sælgerne og springer mellemledet over? Svaret er simpelt: De ved ikke hvordan de skal finde hinanden fordi de ikke har mit software! Men mit program kan mere end det… For at sikre mig at de heller ikke møder hinanden så klikker jeg på en knap og mit software genererer nu en side på Internettet hvor handlen foregår igennem. På denne måde møder køber og sælger aldrig hinanden og jeg kan tjene som mellemled i fremtidige handler.

Det rigtig gode for mig er at jeg bare skal pege og klikke med musen, så sker resten automatisk. Jeg skal ikke udskrive faktura, ordresedler, aftalegrundlag osv. Køberen opretter sig selv i mit system, og derefter betaler han for det trafik jeg skaffer ham. Trafikken køber jeg jo selv, så jeg skal bare klikke med musen og pege der hvor jeg gerne vil have det hen… det fungerer enkelt, genialt og helt uden at jeg skal kunne noget teknisk.

De forskellige mennesker der har fået lov at se dette system har tigget og bedt om at få lov at være med. Jeg har naturligvis altid sagt nej, hvorfor skulle jeg låne den høne ud der lægger guldæg?

Men pludselig en dag fik jeg en idé, som jeg så har brugt de sidste 3 måneder på at få programmeret! Jeg har lavet et automatisk trafiksystem, der genererer en masse dagligt trafik… og jo flere der deltager i dette trafiksystem, jo mere trafik genererer systemet fordi der sker en synergieffekt!

Det betyder at nu kan jeg rent faktisk forøge min egen indtægt væsentligt ved at tage flere med. Jeg har derfor fået lavet systemet i bedste brugervenlig stil, så det bare er at starte programmerne, og derefter bare pege og klikke. Det tager maksimalt 2 timer, så kan enhver person bruge programmerne på højeste niveau.

Trafikken sælger vi stadig videre til mine købere… men nu genererer vi den selv, så vi skal altså ikke betale nogen købspris for den længere! Alle indtægter er simpelthen 100% profit!

Jo flere der deltager, jo mere trafik genererer systemet på grund af samspillet imellem de forskellige stykker software (dette skal du ikke bryde dig om at tænke på, det hele foregår automatisk).

Jeg har yderligere skaffet flere forskellige slags købere til systemet, så vi kan sælge den samme trafik op til 4 gange! Dette giver meget høje daglige indtægter (3600-5600 er slet ikke urealistiske) men det bedste er at der ikke er den lange ventetid… det er bare at sætte det hele i gang og derefter se pengene rulle ind!

I teorien ville det jo være fantastisk hvis vi var 1000 mennesker, fordi vi ville kunne skabe tonsvis af trafik, men så mange er der desværre ikke købere til. Der er altid minimum 300 forskellige købere i systemet og hvis hver person skal servicere 1 og der skal være lidt at vælge imellem kan jeg desværre kun tilbyde dette til 250 personer i alt, inklusive mig selv. De 150 pladser er allerede fyldt op, så derfor er der altså kun 100 pladser tilbage i skrivende stund.

Det er fuldstændig risikofrit for dig at deltage i systemet, men ønsker du at bruge systemet vil jeg selvfølgelig også have min del af overskuddet.

Prisen for adgang til alt dette er derfor kr. 12.800,- + moms kontant, alternativt kan du betale kr. 4.900,- + moms i 3 måneder, eller kr. 1000,- + moms i 18 måneder. Men jeg vil ikke bede dig om at tro mig på mit ord… jeg vil garantere for hver en krone du betaler!

Jeg giver dig klare, enkle og forståelige instruktioner på hvordan du bruger systemet, og du har fuld support hvis du har spørgsmål. Du modtager en skriftlig instruktion i den simple arbejdsgang, og jeg garanterer dig for at den virker! Jeg giver dig en prøvetid på 3 måneder, og der kan du aflevere det hele tilbage til mig, og så betaler jeg dig pengene tilbage, minus halvdelen af det du har tjent i perioden. På denne måde kan du prøve det hele, og du kan kun tjene penge i processen!

Men der er en lille hage ved denne aftale: I de tre måneder forbeholder jeg mig også retten til at opsige samarbejdsaftalen og betale dig pengene tilbage. Jeg har brug for at du rent faktisk bruger systemet, så hvis du kun er aktiv 2 timer om måneden, så vil alle tjene flere penge hvis din plads blev givet til hinanden!

Dette var reglerne i tilfælde af at det her alligevel ikke rigtig var dig, eller at systemet på en eller anden måde ikke var som jeg havde lovet. Dette er nu ikke tilfældet, og du kan gøre dig klar til at profitere dagligt på det mest geniale system jeg nogensinde har skabt!

Husk at du naturligvis også har 14 dages fuld returret, foruden prøvetiden! Så du kan roligt sikre dig din plads med det samme, og hvis du efter den første præsentation fra mig ikke er ved at gå ud af dit gode skind når du ser genialiteten og pengene i systemet, så får du alle dine penge igen, uden diskussion!

Jeg har aldrig nogensinde før kunne præsentere et system der er så enkelt, hurtigt og automatiseret… og derfor er jeg også ked af at der ikke er plads til alle. Jeg kan garantere dig for at denne mulighed aldrig dukker op igen, og du finder ikke noget på Internettet i så høj en kaliber som dette. For at sætte ekstra trumf på tilbyder jeg som sagt også fuld tilfredsheds garanti, så skynd dig at reservere din plads nu… i morgen er det for sent!

JA TAK, Jeg ønsker at deltage i Henrik Bruhns specielle indtægtssystem ”Click Trading”. Jeg har 14 dages fuld returret på det hele, og udover dette giver Henrik Bruhn mig en 90 dages prøvetid, så jeg har absolut ingen risiko ved at deltage i dette. Send mig derfor venligst betalingsinstruktioner, så jeg kan komme i gang hurtigst muligt!

Betaling: 12800 kr + moms kontant
4900 kr + moms i 3 mdr.
1000 kr + moms i 18 mdr.

Navn:
Adresse:
Postnummer og by:
Telefon:
E-mail:

PS: Du har sikkert en masse spørgsmål, men 90% af dem bliver besvaret når du får en gennemgang af hele systemet. Vent derfor med dine spørgsmål til du har set hele pakken igennem."

---

Er det ikke utroligt. Det er kun synd at vi andre ikke har fået ideen"

Ja - det var aftenens godnat historie.
Sov du kun roligt - Ulven kommer snart!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-01-07 00:29

godt

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-01-07 08:29

sikke en opfindsomhed. han burde belønnes

og en ting er sikkert og vist i alle former for "spil", for hver en krone du vinder, er der en som mister mindst to.

men hvad med os, som holdt ud til den bitre ende med at gennemlæse hele konceptet, pyyyh (vel vidende fra begyndelsen, at det handler om at flå troskyldige læsere), hvad er vores belønning?

men ibm, du har gjort et herligt stykke arbejde. men du hører sikkert ikke mere fra "bankmanden"

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-01-07 15:01

Igen lidt fra Henrik Bruhn's sjove ideer:
Siden kan ses på: http://www.insiderviden.dk/skjulte-skatte/

Nedenfor en ren tekst kopi:

Eksklusivt tilbud, kun for medlemmer af Internettets Skjulte Skatte!
De største hemmeligheder om hurtige indtægter, de mest eksklusive indkomst-teknikker, de mest skjulte men lovlige sikkerhedshuller, som man kan profitere på, og sidst men ikke mindst: Adgang til det mest magtfulde software, der ALDRIG før har været kendt af over 20 personer… ALT DETTE KAN BLIVE DIT FOR 600 KR. OM MÅNEDEN!
Som en del af et marketings-eksperiment bliver den mest bevogtede viden nu videregivet til 200 mennesker… Og så endda på dansk!
Du har i øjeblikket muligheden for at sikre dig adgang til alt det ovenstående!

”Insiderviden” er et månedsmagasin, som indtil nu kun har været udgivet iblandt den absolutte indercirkel af Internettets bedste entreprenører, men som et led i et eksperiment blandt disse entreprenører, får 200 mennesker lov til at få del i de tæt bevogtede hemmeligheder.

Det eneste vi ikke beskæftiger os med er ulovligheder… Vores motto er: Altid lige til stregen, men aldrig over!

”Insiderviden” udkommer elektronisk hver måned og indeholder altid de seneste nyheder indenfor indtægter på Internettet, og der beskrives også alle de huller i systemerne, der findes, som man kan profitere meget voldsomt på… Hvis man altså kender dem!

Alle former for teknikker til hurtige indtægter bliver analyseret og viderebragt i magasinet, og hver eneste måned bliver der også bragt informationer om de nyeste automatiske programmer, der indbringer passive indtægter hver eneste dag til deres ejere. Den slags software er normalt IKKE til salg, men ”Insidervidens” læsere har rent faktisk mulighed for at erhverve sig dette software.

Vidste du eks. at Google i tre måneder havde en sikkerhedsbrist, der tillod folk, der kendte til det at få førstepladser på meget profitable søgeord? Det gjorde vi, og vi tjente MANGE penge på det!
Ved du, at der findes software, som du kan sætte i gang, og derefter tjener du penge helt automatisk? Det ved vi, vi ved også, hvor det findes, og vi har rent faktisk tænkt os at fortælle dig det!
Ved du, at der findes en lille teknik, som man kan implementere på to timer, hvorefter man har en indtægt hver eneste dag fremover? Det ved vi, men vi fortæller det kun til vores læsere.

Hver eneste måned får du masser af dugfriske nyheder, der kan tjene dig tusindvis af kroner hver eneste dag! Normalt havde vi naturligvis ALDRIG tænkt os at dele alle disse hemmeligheder med nogen, men vi har besluttet at køre et meget interessant eksperiment (som vi naturligvis også kun fortæller til vore læsere), og derfor åbner vi dørene for 200 mennesker, og vores ”Insiderviden” vil fuldstændig forandre disse 200 menneskers økonomi for altid!

Vi kunne sagtens forlange 10.000 kroner pr. udgave og vi kunne sælge alle dem, vi ville, men det er IKKE intensionen med eksperimentet, og derfor har vi sat prisen til kun 600 kroner om måneden!

Men inden du er ved at gå ud af dit gode skind for at finde ud af, hvordan du får fingrene i de hemmeligheder, som du et eller andet sted har haft på fornemmelsen eksisterede, så skal du lige kende til de krav, der stilles til dig:

Der er og bliver kun 200 pladser, og bestiller du efter, de er solgt, så bliver du placeret på en venteliste. Hvis et af de 200 medlemmer bliver udmeldt, bliver pladserne tilbudt efter tur til kø-systemet.
Du betaler månedsvis. Dette betyder, at du starter med at betale 600 kr. Derefter har du adgang til ”Insiderviden” i en måned.
Du skal så senest 30 dage efter betale de næste 600 kroner. Gør du ikke det, bliver du udmeldt, og din plads bliver solgt videre til den næste i køen. Du kan altså ikke få din plads igen ved at betale senere!
Du kommer til at underskrive en fortrolighedserklæring! Vi vil ikke under nogen omstændigheder have indholdet ud nogen steder, og derfor skal du skrive under på, at du ikke vil videregive de informationer, du får adgang til.

Sådan er kravene! Det kan lyde barskt, men hvis du var i vores position (og det kommer du, hvis du er blandt de 200!) så ville du gøre det samme… Men hvis du mener, du kan overholde kravene, så får du adgang til et paradis af indtægter og hemmeligheder, som du ikke har set magen til!

Hvis du vil være blandt de 200, der får adgang, skal du udfylde nedenstående formular. Du vil herefter få betalingsinstruktioner, og du har derefter tre dage til at betale beløbet! Når vi har modtaget din betaling, får du adgang til det hele.

Da vi har besluttet os til at udgive dette på dansk, så er vi selv sagt også nødt til at overholde den danske lov om E-handel. Du har derfor en 14 dages fuld returret på din bestilling, og derfor kan du afmelde dig inden 14 dage og få alle dine penge igen… MEN: fortrolighedserklæringen gælder stadig, og selvom du har fået dine penge igen, har du ikke ret til at viderebringe oplysningerne!

JA TAK, meld mig omgående ind blandt de 200 ledige pladser (du kan være
sikker på din plads, idet du kan se denne side, når vi har nået 200 bliver
den nemlig fjernet!). Jeg er indforstået med at abonnementet koster 600
kroner om måneden, og jeg kan opsige det når jeg vil. Jeg har 14 dages fuld
returret på min bestilling, så giv mig venligst adgang til Internettets
bedst bevarede (og mest indbringende) hemmeligheder hurtigst muligt.

Navn
Adresse
Postnummer & By
Telefon
Mobil
E-mail
Du skal bruge den e-mailadresse som du bruger til Skjulte Skatte.

OBS: Dine oplysninger behandles fortroligt, og vil aldrig blive
solgt, byttet eller på anden måde videregivet til tredje person!

---

Det er ufatteligt hvad han prøver!!!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-01-07 22:49

Og nu begynder alle de gode medlemstilbud ay vælte ind:

Her er et tilbud om et billigt lån:
Hej Ivan!

Så er vi endelig færdige med hele systemet, og vi starter nu
på at sende medlemstilbud ud igen, og vores ugentlige
lodtrækninger kører samtidigt ved siden af.

Der kommer også flere nye tiltage, så nu begynder det at blive
spændene... men her er et fantastisk medlemstilbud som du kan
benytte dig af lige nu og her:

Brug for lidt ekstra til at komme godt ind i det nye år?
Lån op til 200.000 uden at stille sikkerhed. Få svar på
15 minutter. KLIK HER:

http://a.forbrugerpenge.dk/?k=1&uid=ilc@forum.dk

Forbrugerpenge ApS
Linaa Bygade 13
Silkeborg
Denmark

Det er "Green credit" der tilbyder de fine lån, med følgende rentesatser:
Din rente fastsættes individuelt og
afhænger af hvor mange penge du låner. Det ser sådan ud:

Lån mellem rente
5.000-19.999 14,5-17,0 %
20.000-39.999 13,5-16,0 %
40.000-99.999 11,0-14,5 %
100.000-200.000 7,0-11,5 %

Et eksempel:
Lån kr. 60.000,- og tilbagebetal kr. 931,- pr. måned i 108 mdr. - Rente 11% ÅOP 13,3%
Det vil sige du kommer til at betale kr. 100.548,- tilbage igennem de 9 år.

Det er dyrt hvis man ikke kan få et lån hos sin bank.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-01-07 22:59

Og så kan man også få gratis gaver, hvis man har råd:

Hej Ivan!

Så er vi klar med en lille gave fra vores sponsorer. Nu
kan du ganske gratis få tilsendt 10 brændbare dvd'er som
vareprøve.

Dvd skiverne er den bedste kvalitet fra HP, og du skal kun
betale portoen for at få dem tilsendt.

Du kan bestille dine 10 gratis dvd skiver her:

http://a.forbrugerpenge.dk/?k=2&uid=ilc@forum.dk

I næste uge kommer der i øvrigt en meget stor nyhed på
forbrugerpenge.dk og der bliver som vanligt afholdt lodtrækning
på Tirsdag... mere nyt om det senere.

Med venlig hilsen

Forbrugerpenge.dk

Forbrugerpenge ApS
Linaa Bygade 13
Silkeborg
Denmark

Du får 10 stk. DVD´er fra HP for kr 0,-.
Jeg bliver tilbudt fordelagtige medlemspriser
og meddeler saveOndisc, når jeg vil afslutte
mit medlemskab.

* Når jeg har modtaget DVD’erne, betaler jeg kun
kr 29,- for porto. Samtidig bliver jeg medlem

Ja, det lyder jo helt godt - men skal bare være klar over, at man melder sig som medlem til at modtage jævnlige forsendelser af DVD skiver, og de er ikke gratis:

Dine fordele som medlem Hjemmelevering af 10 stk. recordable dvd'er af høj kvalitet hver måned. Din pakke koster 79,-.

Altid portofri levering som medlem og ingen ekstra afgifter.

Fordelagtige priser under butikspris – sammenlign selv med priserne i din lokale forretning og se hvad du sparer!

Ny pakke hver måned, eller vælg at få en ny pakke hver anden måned eller hver tredje måned.

Du vælger selv, hvor ofte du vil have nye dvd’er ved at meddele det til saveOndisc via vores hjemmeside eller meddelelseskort.

---

Kr. 79,- for 10 DVD'er (vel og mærke HP kvalitet), men hvis man f.eks. køber hos http://www.billigmedien.de/shop/ eller tilsvarende kan man købe 25 stk. for samme eller mindre beløb. (dog skal man her betale porto).

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-02-07 22:26

Og så dagens store tilbud fra forbrugerpenge - hvis man gar råd og tør:

Citat
Salg af anparter i Forbrugerpenge ApS
I november måned tilbød jeg en meget lille gruppe af mennesker at købe anparter i Forbrugerpenge til 1280 kroner stykket. Selvom det var en lille gruppe blev der købt meget kraftigt op, og i januar måned tilbød jeg endnu engang samme gruppe at købe anparter, denne gang til en pris der var 15% højere, idet antallet af medlemmer og dermed indtjening var steget med samme procent. Igen blev der købt kraftigt op.

Jeg har nu modtaget et tilbud om at sælge samtlige anparter i Forbrugerpenge for 1700 kroner stykket. Endskønt dette ville indbringe mig en meget stor sum og de tidligere købere en profit på henholdsvis 30 og 15 procent, så har jeg sagt nej, fordi jeg har fået et meget bedre tilbud.

Som de fleste ved introducerer vi en international version af Forbrugerpenge her til foråret, og forventningerne er skyhøje alle steder fra. Det er logisk idet vi alene her i Danmark har rundet medlem nummer 100.000! Dette er sket på meget få måneder, og det er derfor også ganske logisk at antage at når hele den engelsksprogede del af verdensbefolkningen får mulighed for at deltage gratis, så er det kun et spørgsmål om hvor mange millioner medlemmer vi kommer op på.

Jeg har nu været til to andre møder og fået tilbud om at sælge både den danske og den internationale version. Jeg kan sælge til den første køber for 24.000 kroner pr. anpart, når medlemstallet runder 2 millioner, og køber nummer 3 vil betale 37.000 kroner pr. anpart når vi runder 3 millioner medlemmer.

Hvorvidt vi skal sælge på det tidspunkt, kommer selvfølgelig an på hvor mange medlemmer det ser ud til at vi får. Det er logisk at vi ikke skal sælge ved 3 millioner medlemmer, hvis vi kan nå 5 indenfor samme år, og dermed få mange flere penge for det hele.

Jeg ved dog at jeg er nødt til at sælge på et tidspunkt, idet så mange brugere kræver en helt anden administration og personale end jeg har, og jeg ønsker selvfølgelig at brugerne altid har de bedste muligheder for at få en gratis indkomst igennem dette koncept, og derfor er jeg naturligvis også villig til at give faklen videre til de rette mennesker når tid er.

Grunden til at jeg ønsker at sælge nogle af anparterne er simpelthen at jeg gerne vil frigøre noget kapital, så jeg kan købe min tid tilbage fra de andre projekter jeg er involverede i, således at jeg kan dedikere alt den nødvendige tid til hurtigst muligt at starte den internationale version.

Jeg tilbyder derfor indtil og med søndag aften 2000 anparter til salg (svarende til 20% af selskabet), til den pris jeg er blevet budt nu. Hvis du ønsker at købe anparter i Forbrugerpenge kan du altså gøre det for 1700 kroner stykket indtil og med søndag aften, eller indtil de 2000 anparter er solgt, hvorefter tilbuddet lukker!

For de 1700 kroner pr. anpart vil du modtage dels en anpart i det danske selskab, og en tilsvarende anpart i det internationale selskab. Når tiden er rigtig sælger vi så selskaberne, og prisen bliver altså imellem 17.000 og 37.000 pr. anpart, alt efter hvor mange medlemmer vi har. Hvis vi på det tidspunkt vurderer at vi hurtigt kan få endnu flere medlemmer så venter vi lidt for at få en endnu højere pris.

Indtil salget sker, vil du modtage udbytte på dine anparter. Vi ligger pt. med 28% pr. anpart pr. år i udbytte (procenttallet svinger lidt, alt efter hvor mange penge vi har i overskud, men det er pæne tal!). Det betyder at indtil du skal sælge dine anparter igen for den høje pris, kan du altså påregne et kontant afkast på ca. 476 kroner om året pr. anpart (svarende til 28%). Du kan bestille så få eller så mange anparter som du ønsker, men der er kun 2000 stk. til salg, og de går efter først til mølle princippet.

Hvis du ønsker at tegne dig som medejer af selskabet, skal du udfylde nedenstående formular, så sender jeg dig overdragelsesdokument på det antal aktier, du ønsker, samt betalingsinstruktioner.

Som medejer får du naturligvis tilsendt en kopi af det årlige regnskab, du har adgang til generalforsamlinger, og du får indsigt i firmaets økonomi, planer og nye tiltag via en lukket side på Internettet som starter her i februar.

Udbetaling sker halvårligt, og første udbetaling sker den 1. juli 2007.

Det lyder for godt - til at sandt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-02-07 22:31

Får du penge for at reklamere for ham - eller hvad er ideen....

Negativ reklame er OGSÅ reklame

Skynder mig at hakke af igen....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-07 22:41

Hvad vil du opnå med denne tråd !!!!!!

Citat
Ja - det var aftenens godnat historie.
Sov du kun roligt - Ulven kommer snart!

Ulven er det dig !!!!!

Du har ikke stillet et spørgsmål, men reklamerer for siden

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-02-07 23:08

Reklame vil jeg ikke kalde det, men mere en advarsel.

Som jeg skriver i det første punkt, startede det med - at der var en der spurgte om hvad Forbrugerpenge var, og der blev kraftigt advaret mod firmaet og de mange klager som forskellige forbrugerprogrammet var fremkommet med.

Så af ren nysgerrighed ville jeg gerne undersøge hvilke gyldne løfter som de ville fremkomme med:
For det første arbejder de ud fra pyramide modellen, når de vil lokke nye brugere til - med tilhørende spam.
Derudover forsøger de at sælge tvivlsomme produkter - i dette tilfælde anparter, med gyldne løfter som helt sikkert ikke kan opfyldes - penge ud af lommen.
Eller som dette tilbud:
Citat
Eksklusivt tilbud, kun for medlemmer af Internettets Skjulte Skatte!
De største hemmeligheder om hurtige indtægter, de mest eksklusive indkomst-teknikker, de mest skjulte men lovlige sikkerhedshuller, som man kan profitere på, og sidst men ikke mindst: Adgang til det mest magtfulde software, der ALDRIG før har været kendt af over 20 personer… ALT DETTE KAN BLIVE DIT FOR 600 KR. OM MÅNEDEN!
Som en del af et marketings-eksperiment bliver den mest bevogtede viden nu videregivet til 200 mennesker… Og så endda på dansk!
Du har i øjeblikket muligheden for at sikre dig adgang til alt det ovenstående!

Et meget tvivlsomt softwareprodukt - helt sikkert uden hold i virkeligheden.

Så betragt det som en dagbog, for en tvivlsom forretning.

Desuden er det under punktet "Smaltalk", hvor der meget sjældent bliver stillet spørgsmål.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-02-07 23:33

Bortset fra det er saveOndisc fair nok, jeg meldte mig til modtog min pakke med 10 skiver, skrev med det samme og meldte mig ud, dagen efter fik jeg en bekræftelse på at de havde modtaget og accepteret udmeldelsen.

Det er nok også det eneste reelle Henrik Bruhn er med i

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 08-02-07 23:37

Smalsnak er åben for alle og alt.
Jeg holder mig nu altid fra den slags.........men meget sjovt at læse.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 08-02-07 23:49

Jep - Følger spændt med

- Anden

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-02-07 00:19

Jeg meldte mig også ind af nysgerrighed..velvidende, at det var svindel..men var også nysgerrig.
Jeg meldte mig meget hurtigt ud igen..
Men fint lige at få det op, synes jeg..
Advarsler mod den slags kan der ikke være for mange af.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-07 00:20

Tja, andres dårlige erfaringer er gode nok for mig, men afsløring er godt.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 09-02-07 08:27

alenlange beskrivelser kan måske sammenlignes med "tilsløring" ?
men som 11.1. spørger jeg igen, hvad er spørgsmålet?
det er måske gemt et sted eller er jeg bare fatsvag.....