/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Digital retskrivning
Fra : snoopy_2
Vist : 3196 gange
100 point
Dato : 10-01-07 21:41

Findes der nogen hjemmeside hvor man kan lave diktat online uden at betale noget ? Altså.. ved der engang var noget der hed digital retsskrivning men kan ikke finde det !? nogen der kender noget ..?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-07 21:46

af ren nysgerrighed - hvad mener du ???

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 10-01-07 22:20

Mener vel diktat, ligesom dengang i skolen

Uha, husker det alt for godt, hehe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-01-07 22:34

Jeg kan ikke lige hitte ud af hvad du præcis mener, men kik på denne side, måske der er noget
du kan bruge??

http://www.duda.dk/Grundfag/Dansk/dansk.html

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-01-07 08:38

Noget a la dette måske http://www.blivpolitibetjent.dk/site/test_dig_selv/Diktat/

Der er flere muligheder, bl.a. referatøvelse.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 11-01-07 09:47

Linket fra Balcanard er rigtig godt...

Kommentar
Fra : snoopy_2

Dato : 16-01-07 18:22

Hvor sjovt.. xD Det der politi link er da okay, men en meget let diktat xD skifter de ikke snart ud ? ;P hvis nogen altså ved det x]