/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Henting av innlegg i nyhedsgrupper
Fra : rsnilsen
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 08-01-03 18:43

gd
Jeg har satt outook express til å hente 300 innlegg pr gang. Det gør den også, men den henter de eldste innlegg, deretter stopper det hele opp, jeg skulle gerne se de siste 300, hvordan stiller jeg det korrekt ind?
mvh
Nilsen
outlook expres 6.0
wxp home ed.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-01-03 18:55

brug funktioner-indstilliger-læsning
her kan du evt hente op til 1000 på en gang,når du har hentet alt fra den nyheds gruppe kan du sætte den til at hente de sidste 300 f.eks og så vil den kun hente nye meddelser .

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-03 19:06

"rsnilsen" <rsnilsen.news@kandu.dk> skrev :

>Jeg har satt outook express til å hente 300 innlegg pr gang.

spørger i den rigtige gruppe,
news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.

PS.
Og så kan jeg da kun anbefale at bruge din udbyders newsserver og
din newsreader (f.eks. Outlook Express) til at læse
nyhedsgrupper.
Du får et meget bedre overblik over indholdet i de forskellige
nyhedsgrupper og ikke noget pointpjat.
<http://www.usenet.dk> er et godt sted at læse om nyhedsgrupper.

--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Accepteret svar
Fra : kurtfj

Modtaget 50 point
Dato : 08-01-03 20:34

Hej Nilsen

Der er ingen indstillinger, hvor du får de 300 nyeste hentet hjem. For at få de 300 nyeste er du nød til at få slettet de gamle og blive ved med det indtil du har de sidste
300.

Jeg vil foreslå dig, at du i outlook express stiller dig i indbakke på din nyhedsgruppe.
Derefter går du op i funktioner øverst på siden. Derefter i menuen vedligeholdelse. Derefter i menuen ryd op nu og slet, så har du de ældste væk og sådan bliver du ved
indtil du har de sidste 300.
For ikke at have det problem hele tiden skal du derefter gå ned og markere dine nyhedsgrupper med x i kun nye meddelelser, så burde du få styr på det.

Mvh.

Kurt

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-01-03 20:23

Knud Gert Ellentoft wrote:
> PS.
> Og så kan jeg da kun anbefale at bruge din udbyders newsserver
> og din newsreader (f.eks. Outlook Express) til at læse
> nyhedsgrupper.
> Du får et meget bedre overblik over indholdet i de forskellige
> nyhedsgrupper og ikke noget pointpjat.
> <http://www.usenet.dk> er et godt sted at læse om
> nyhedsgrupper.

... og større chance for et godt svar, da mange efterhånden
har fået sat nogle regler op, der automatisk sletter
Kandu-indlæg,
da mange ikke gider kigge på dem.......

Men desværre får man svarene, når venlige folk som Knud
svarer på dem.......

Jan

Kommentar
Fra : rsnilsen

Dato : 08-01-03 21:41

gdi
Det er noe som ikke stemmer her, jeg får innlegg tom ca 10 november 2002, deretter vises intet, dette sker om jeg setter til 300 eller til 1000, det gelder alle grupper jeg forsøger å abonnere på.
Ovennevnte har skedd etter at jeg skiftet til wxp home ed. (fra w98), og samtidig gikk over til adsl modem.
Jeg trenger ytterligere svar på fenomenet.
mvh
Nilsen

Kommentar
Fra : jan_petersen

Dato : 08-01-03 21:45

Du kan også bruge en nyheds agent til det den henter det hele også hvis der er nere ind 1000 brev der er en god her http://www.downseek.com/download/21826.asp den bruger jeg selv

Thomas

Kommentar
Fra : rsnilsen

Dato : 09-01-03 00:04

ga
jan-petersen
Takker for forslaget, har forsøgt, men den vil det overhode ikke laste ned noe som helst.
For meg virker det som det er en fejl hos min nyhetserver, eller en gal konfigurasjon,
men jeg litt problemer, jeg bor i Spanien og bruker en spansk server, og mitt spanske språk er ikke alt for godt.
mvh
N.

Godkendelse af svar
Fra : rsnilsen

Dato : 10-01-03 07:30

gd
Vel en banal løsning, det var fejl hos udbyder, spansk sådan, de arbejder på sagen, men som sedvanlig tar alt meget lang tid hernede. Poengene går til kurtfj. Jeg trenger imidlertid navn på noen flere gratis el. betalende news servere.
tks so far
mvh
N.