/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Magic: The Gathering .
Fra : RMoD
Vist : 267 gange
20 point
Dato : 09-01-07 23:37

Hej folkens .

Jeg er en hel ny bruger , men jeg har et spørgsmål , som jeg kan se der har været stillet før , men uden det ønskede svar .

Jeg sad her forleden dag og kunne ikke finde noget på Internettet at lave . Og så kom jeg i tanker om Magic The Gathering .

Jeg har siddet nu et par dage og søgt på nette for at finde et sted at downloade det , eller købe det for meget billige penge . Men ingen ting blev fundet .

Men jeg håber der er en herinde der kan finde det . For så vil jeg blive rigtig .

Så please mig .

MvH
DK - RMoD - 07' . !

Kommentar
Fra : KatrineW

Dato : 10-01-07 14:10

Du kan få det for kr. 75. Du kan søge på spilpriser.dk

Kommentar
Fra : RMoD

Dato : 10-01-07 18:49

Det er ikke det . Det skal bare være Magic The Gathering - ikke MTG Battlegrounds .

Kommentar
Fra : KatrineW

Dato : 10-01-07 19:01

Der står intet om Battlegrounds ved det søgeresultat jeg fik:

http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=43744