/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
og dermed blacklistet
Fra : Teil
Vist : 1228 gange
100 point
Dato : 09-01-07 18:47

af m13ark
en person med problemer, der ikke tåler ret meget.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-01-07 18:58

Hyggeligt_______ODER

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 18:58

Dem er der flere af

Kommentar
Fra : tusneldada

Dato : 09-01-07 18:59

Skidt med det!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-01-07 19:00

Hyggeligt_______ODER

Kan endda SE du ikke fik en stjerne fjernet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 19:04

Han ønsker kun svar fra dem der giver ham ret

Eller kan give en udmalende forklaring på hans problem

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 19:07

hvad går det her ud på?
miss.j

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-07 19:11

Du er ikke alene..jeg var nok den første der havde den store ære af den profil....fordi han ikke kunne lide man sagde noget om den behandling han udsatte sin diller for

http://www.jelqdevice.com/videodisp/jelq_top.wmv

Citat
en person med problemer, der ikke tåler ret meget.

Næ, tror ikke så meget på problemer prøv med totalt P..forstyrret i stedet for....øøøeeehh det kan selvfølgelig også være et problem

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 19:11

Dette....

http://www.kandu.dk/Spg98655.aspx

men pas nu på hvad du siger

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-07 19:15

Teil

Hvad vil du opnå med at fortælle andre brugere på kandu at en bruger nu har blacklistet dig fra en enkelt tråd?

Jeg forstår ikke "voksne" personer, når de skal hulke over noget så latterligt, som ikke at kunne fortsætte med at skrive i en enkelt tråd.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-07 19:16

Glem den nød.

Han er bare indebrændt over, at han er natpisser og at hans sexliv gik i stå 20 år før han blev 50.

Så købte han en penisring, men den falder hele tiden af LOOOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 19:20

Hele ideen i blacklistning er absurd....

Hvis "folk" ikke kan tåle ALLES meninger kan de jo bare annulere spørgsmålet...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-07 19:31

Klumme

Hvilken nød ??

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 19:40

er det fordi han behandler sin diller med dette apperat og nogen har kommenteret det..han må vel selvom hvordan han behandler sin legemsdel.hvis han nu vilha den støre så er det vel hans sag..men han kunne da ligesågodt hive i den selv eller få hjælp til det for lige lidt hjælper det...
det virker som en almindelig malkemaskine til køer....lyder næsten ligesådan.
men sagen er vel egentlig hans egen...
vi bruger da også sjove ting herhjemme af og til.
men måske jeg har misforstået noget.
miss.j

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-07 19:49

Citat
og dermed blacklistet
Fra : Teil Vist : 60 gange
100 point
Dato : 09-01-07 18:47

--------------------------------------------------------------------------------
af m13ark
en person med problemer, der ikke tåler ret meget.

Hvem tåler så mindst !!!! Og hvem har det største problem !!!!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-01-07 19:59

dova______???
Citat
Du er ikke alene..jeg var nok den første der havde den store ære af den profil....fordi han ikke kunne lide man sagde noget om den behandling han udsatte sin diller for

Hvad Fan___ er der blevet af et Dansk rivejern.

Det der bliver henvist til = har jo ikke hud på

det jo slidt af.....
Men DÆLEME da lidt af en MÅDE af få ORGASMEDDIG.

Hvad blev der af en gammel VARMEDUNK.

Men som alle der spørger/ svare, kommer der svar på tiltale.

Det med DUNKEN, har prøvet den, men pas på TEMPEN.

Hvorfor FA____ kan man ikke bare ELSKE hinanden,
mere end 2 uger, før man skal eksperimentere ? med ALT.

Men det har vel INTET med dette at gøre.
I er SG_ heller ikke for gode - selv, så op på mærkerne, og glem skidtet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-07 20:12

Ans

m13ark Bl.a.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-07 20:21

Pas på ans, du risikerer at få 100 points
og derefter blacklister jeg dig.

m13ark´s problem er at han ikke ved hvilket hoved han
skal bruge og hvornår.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-07 20:29

Citat
m13ark´s problem er at han ikke ved hvilket hoved han
skal bruge og hvornår.

Så er han jo ikke Palle alene i verden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-07 20:32

Har du samme problem ans?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-07 20:50

Citat
m13ark´s problem er at han ikke ved hvilket hoved han
skal bruge og hvornår.

Tror sgu kun han har et

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-07 20:51

Ans
LOOOL Nej, og så er det ikke engang løwn Men hvorfor er de allesammen på Kandu???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-07 20:54

Jøsses.... tænk kun at have et hoved, og så være natpisser

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-01-07 21:01

Tja tårerne triller jo det ene eller andet sted fra,
er der forskel?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-07 21:03
Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 21:31

hvad er egentlig herrens problem.....
og hvem blir der omtalt her.......
missj

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-07 21:38

Er der kun en "herre", der har et problem !!!!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-01-07 22:22

Citat
Teil

Hvad vil du opnå med at fortælle andre brugere på kandu at en bruger nu har blacklistet dig fra en enkelt tråd?

Jeg forstår ikke "voksne" personer, når de skal hulke over noget så latterligt, som ikke at kunne fortsætte med at skrive i en enkelt tråd.

Jeg tilslutter mig Ans mening,
desuden har du været sortlistet hos mig .... altid

Grund. Vi har intet til fælles, hverken meninger eller tanker
Du har da sikkert selv en grund til at have:
1 Surf
2 sniperdk
3 Lion36
4 Satellit
5 frk.fidus
6 boner90
stående på din Sorte liste.
Men jeg kan da godt lide dit profilbillede
Mvh Jørgen

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-01-07 22:44

ved det ikke det er det jeg prøver at få et svar på....det er jo opstået et eller andet sted.....
missj

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 22:55

Missj

Du har jo fået linket der gjorde udslaget

http://www.kandu.dk/Spg98655.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 23:05

Og fortæl mig så lige hvorfor JEG er blacklistet i spørgsmålet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-07 23:14

Den ene hulker mere end den anden

Lidt trøst fra mig "hvor er det dog synd for jer" men søg hjælp, brugerne på kandu er ikke eksperter.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-07 23:18

Jeg er begyndt at opfatte blacklistning ...som et kvalitets-stempel af pågældende !!!

'AURA' kan aflæses i antal 'stjerner' ..så her er 5 af slagsen Teil:

http://www.kandu.dk/App_Themes/Normal/images/stars/big/star50.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-07 23:41

Citat
"hvor er det dog synd for jer"

Vi lider

Det er da mere synd for spørgeren der på den måde kender svaret inden spørgsmålet er stillet....

Bare ud med dem der ikke siger det jeg mener...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-07 23:58

Faktisk mener jeg, at hvis PROFIL I blacklister PROFIL II, Så skal PROFIL I heller ik' ha' lov at deltage i PROFIL II's spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-01-07 23:58

Øh vil manden da ikke bare vide hvad der er normalt,
De i tråden http://www.kandu.dk/Spg98655.aspx Blacklistede , har vel bare en stor en!
Ans
Citat
brugerne på kandu er ikke eksperter.

Bevis det !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-07 00:04

"Until you do what you believe in, how do you know whether you believe in it or not?"
- Leo Tolstoy

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-01-07 00:05

Citat
Øh vil manden da ikke bare vide hvad der er normalt,
De i tråden http://www.kandu.dk/Spg98655.aspx Blacklistede , har vel bare en stor en!

Det har jeg i hvert fald ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-07 00:12

Naaaa "dova"

Den er nok bare af plastic og med batterier

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-07 00:13

natmaden

Bevis at brugerne er eksperter.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-07 00:18

Citat
Bevis at brugerne er eksperter.

En sådan bevisførelse er umulig uanset om "vi" er experter eller ej......

Hvordan skulle det dog foregå...

2+2=4

Er jeg så expert (i den lille tabel)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-07 01:01

Dova den tør jeg ikke kommentere , men hvad siger manden selv.

Ans som du ser er refi expert i den lille tabel(med mindre han bare har lært den udenad).
men er det ikke ved plastik , for der skal da latex til

Men vi er vel alle eksperter, hvis vi kunne holde os til det emne som vi er det i ,
og det er jo ikke nemt

.... Nej det er ej ........ nej.......

Der findes 10 slags mennesker.
Dem der forstår binær og dem der ikke gør

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-07 02:26

Altså,
10+10=100
10-10=0
10*10=1100100
10/10=1
Ekspreten siger , stol ikke på windows lommeregner,
Den kan hverken være i lommen og den regner møg forkert.(jeg kan bevise det)

Ja og sex(læses seks) er et fulkommen tal da.
1+2+3=6 og 1*2*3 også er lig seks.
Der er sgu noget specielt ved det der sex,
måske man skulle prøve det en dag!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-01-07 06:22

Der findes 16 slags mennesker-

Natmaden og dem der forstår hexadecimale tal.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-01-07 06:27

Natmaden står ikke på min sorte liste.
Det kan jo betyde at han for mig er en ligegyldig person.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 10-01-07 14:53

øhhhhhhhhhhh...tak.nej jeg har først fået linket nu, så jeg kan læse hvad det egentælig handler om.....de der problem..
så efter at ha læst spørgsmålet fra m13ark..så fatter jeg egentlig ikke hvad der kan få folk til at skændes sådan...menden har jo til dels ret i det han siger....alle sammenligner sku da deres kønsdele...det har de gjort til evige tider...selv i oldtiden gjorde de det...der findes utallige billeder fra dengang...kvinder gør det også, de vil nok bare ikke indrømme det...vi taler da oim bryster og kusser i min omgangskreds..ikke med alle, men med udvalgte og det blir vi da ikke klantret for...min kæreste kan da sagtens sige og mene en anden mand har en flot røv uden at blive bøsse af det...han har fortalt om dengang han gik i skole i badet efter gymnasytik...der kiggede de da også på hinandens og invendigt sammenlignede..han suynes han var anderledes pga sin omskårne diller...det blev han nu ikke bøsse af..mænd kigger stadig på hinandens og sammenligner...og tænker....sådan er livets gang...vi sammenligner os alle med hinanden...på alle fronter...
det er da ikke noget at hidse sig op over...
der ville være mange flere homoer hvis alle der sammenlignede med hinanden alle var homoer...sikke en frdfyld verden, uden skilsmisser og utroskaber kvinder og mænd imellem..og ikke alle de uønskede børnefødsler.
jeg finder ikke der er nogengrund til at spørgeren i det oprindelige spørgsmål skulle være forkert på den og dermed give ham alle de ikke særlig pæne kommentarer tilbage, som nogen har givet ham.
det link han har sat på, elelr hvem der nu har....det med ham der prøver at gøre den længere med en pumpelignende genstand.....er da ikke noget at regne for de der går til plastikkirurgere og får ødelagt den....hvad er så bedst....?at prøve selv elelr få den ødelagt.
her kan man jo selv bestemme om det virker. jeg tror nu ikke på det virker og komisk er det da også for mig...men manden må vel selv bestemme.
der er jo også nogen der tror den bliver længere af at hænge lodder og trsser i den...lad dog dem om det...
kvinder får jo også fortørret babser mm.....lad dem om det.det gør de jo ogswå fordi de synes de er for små, eller manden gør.
sådan er det for mig......
hej fra miss.j.............................................

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-07 15:10

Spørgsmålet her drejer sig jo ikke om det spørgsmål, som m13ark har skrevet.

Det er Teil, der opretter en tråd fordi Teil er blevet blacklistet.

Citat
en person med problemer, der ikke tåler ret meget.

Hvem er det så lige der ikke tåler ret meget!!!!!

Henviser igen til mit tidligere indlæg

Citat
ans

Dato : 09-01-07 19:15

--------------------------------------------------------------------------------
Teil

Hvad vil du opnå med at fortælle andre brugere på kandu at en bruger nu har blacklistet dig fra en enkelt tråd?

Jeg forstår ikke "voksne" personer, når de skal hulke over noget så latterligt, som ikke at kunne fortsætte med at skrive i en enkelt tråd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-07 17:01

Ja-ja Teil !
Men jeg kan da min ABD øh C

Det var dengang da pigerne brugte hulkort , og blackliste var noget med en kold krig

Nu vil jeg ned på den lokale bar og se om min regning og adfærd siden nytår
har skaffet mig i den dersens blackbook
Hvis ikke så bli'r der nok serveret hjemmelavede forhudsruller.
Det skøre de kinesere , men maden er god

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-07 17:05

Forresten, sjovt emne det her , hvis man kun ser overskrift og emne.

Sexualitet og dermed blacklistet

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 10-01-07 17:18

nåh...undskyld....men siger han ikke han er blevet blacklistet fordi han har haft en mening om m13ark's indlæg...ok...! er det ikke m13ark, der har blacklistet teil? fordi teil har kommenteret hans indlæg?
ytringsfrihed eller hvad? så er det da ikke teil,uanset hvem er har ret der er den skyldige...så må¨det da være m13ark der er nærtagende....men jo...selvfølgelig er teil det også, når han kan blive harm over en der blacklister pga af en kommentar....sikke mange der så skulle blacklistes herinde, hvis ikke man tåler et svar der ikkelige ligger op til ens egen politiske eller sexuelle indgangsvinkel....eller hvad det nu kan handle om......
hvem er den teil egentlig.......en af dem der har mange profilnavne eller..............dem er der jo også en del af herinde...har jeg hørt...
rigtig godt nytår....
miss muauuuuuuuuuuuuuuuu josephine.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-01-07 17:30

Og så videre og så videre, til deres dages ende.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 10-01-07 21:05

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-07 21:25

Tak Teil