/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 6.0 melder fejl!
Fra : IBM760
Vist : 531 gange
500 point
Dato : 08-01-07 20:54

Hej alle,

jeg har lige haft et mærkeligt problem, som jeg vil høre om nogen på siden kender til:

1: Jeg nyttede TDC's side: http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
hvor jeg først hentede den nyeste udgave af "Flash" og derefter den nyeste udgave af "Java".
Og de blev umiddelbart installeret uden problemer.
Herefter startede den automatiske index opdatering til Google Desktop Search - og den kørte i evigheder, men langt om længe blev den færdig.
2: Så på det senere tidspunkt opdage jeg, at jeg havde fået en nye icon på min desktop "Google Search" og jeg klikkede på den. Den fortalte så, at jeg skulle lukke samtlige browsere, Outlook, Excel o.s.v. (på det tidspunkt var kun Outlook i brug, og den lukkede jeg). Og så sagde jeg OK til Google Search.
3: Og så startede mine problemer: Jeg kunne ikke starte IE 6.0 - den afsluttede abnormt med det samme, og selv fejlliste til Microsoft kunne ikke sendes. Derimod fungere min Outlook fortsat.
4: Jeg har forsøgt mange ting, for at løse problemet:
- Genstart af PC adskillige gange.
- Opdatering via TDC's sikkerhedspakke, og herunder udbedring af fejl.
- Scanning af alle filer for virus.
Men stadigt uden, at det løste problemet.
5: Til sidst gik jeg ind og afinstallerede "Google Search", og der kom en enkel fejlmeddelse.
Resultat: Google Search blev afinstalleret
og nu kan jeg igen benytte Internet Explorer 6.0 uden problemer.

PS: Jeg fik desværre ikke udskrevet/gemt fejlrapporten.

Men alt ser ud til at virke fint nu.

Så jeg ønsker at høre, om andre har haft tilsvarende oplevelser???

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-01-07 20:55

Der skal stå:

1: Jeg benyttede TDC's side: http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

be be

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-01-07 22:54

Nææ, men sagde nu også fra, ved at slå vingen væk fra Google Search bar, da alle installationsprogrammer vil have mig til at installere den. Har den nu dog på en anden computer uden problemer, dog er mange funktioner dårligere end før, feks. er der autofill, som kun kender min e-mailadresse, før klarede Internet explorer at fylde alle felter automatisk.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-01-07 23:12

Jeg mener også, at jeg slog Google Search fra under installation af Java, men som sagt var den der senere, og af ren nysgerrighed trykkede jeg på Iconet.