/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sex er trivielt???? :(
Fra : JuHiSt
Vist : 1092 gange
100 point
Dato : 07-01-07 23:03

Hejsa brugere på KanDu.

Har været seksuel aktiv i 2 år og føler jeg har prøvet det hele. Sex for mig er ved at blive lettere trivielt. Hvilket er utrolig nedrn. Er det mig er er unormal. Eller er det meget normalt for en 18årig?
Tænkte på om i kunne komme med nogen ideer til nogen vilde ting der er hver at prøve.

mvh
Juhist

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-01-07 23:10

Citat
Har været seksuel aktiv i 2 år og føler jeg har prøvet det hele
Mon dog????

Jeg vil overlade til en af de mere pædagogiske brugere at gi dig et par gode fif, men........som en klog pige engang sagde.... Kan du ikke kende forskel på god sex og en legoklods, så hold dig til legoklodsen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-01-07 23:13

Du ser for meget PORNO.

Selv de store PORNESTJERNER, vil SG_ hellere se piger MED TØJ PÅ
DET ER EN OMMER____
Eller er din dame samme alder.
I din alder ''prøver man sig frem''
virker det ., FEDT NOK
Ellers på den IGEN

Og husk______________________________________helt ude til siden, INGEN TVANG..,

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-01-07 23:15

Citat
Har været seksuel aktiv i 2 år og føler jeg har prøvet det hele

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 07-01-07 23:16

Ja mon dog. For kan ikke få det til at passe. Men self, god sex er mega dejligt. Og det er fedt at kunne tilfredstille pigen. Men det også rart at prøve nyt. Men synes sku snart jeg er løbet tør for ideer.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 07-01-07 23:20

Hvis du savner NOGET-- prøv at tage DAMEN med på denne side.
Kræver du har en mailadressen___til spam-eller..
http://www.myfreepaysite.com/members/

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 07-01-07 23:20

Jo min dame er i samme alder. Vi har fantastisk sex. Og self ser jeg da porno. Og det er meget sjovt at prøve at efterligne. Og nej sex er ikke altig. I know. Men føler bare at i et hvert godt forhold skal der altså også være god sex.
Sexen fejler da heller ikke noget. Men det er altså sjovt at gå på opdagelse. Bare snart ved at være som for ideer......

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-01-07 23:42

Så var tantrasex måske noget for jer?

Der findes efterhånden et hav af bøger om forskellig slags sex, prøv at smutte på biblioteket...måske i kunne dyrke noget sex bag en af reolerne

....hold en pause? Drop sex i 14 dage...

Næste gang i er sammen, må der ikke røres ved kønsorganer, kun nusse, massere og kysse.

Har du prøvet at smøre din kæreste ind i nutella?
..........................................................honning? (husk håndklæde som underlag )

Dyrke sex i elevator?

På offentlig toilet?

I en 2CV?

Du har måske prøvet alle stillinger..men tro mig, du har meget at opleve endnu

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 08-01-07 00:01

Citat
Så var tantrasex måske noget for jer?

Der findes efterhånden et hav af bøger om forskellig slags sex, prøv at smutte på biblioteket...måske i kunne dyrke noget sex bag en af reolerne

....hold en pause? Drop sex i 14 dage...

Næste gang i er sammen, må der ikke røres ved kønsorganer, kun nusse, massere og kysse.

Har du prøvet at smøre din kæreste ind i nutella?
..........................................................honning? (husk håndklæde som underlag )

Dyrke sex i elevator?

På offentlig toilet?

I en 2CV?

I 14 dage. Uhh. Men joo kunne da prøve det. Tror det er lidt svært at få overtalt hende til det.
Må faktisk indrømme, tantrasex har jeg hørt om men aldrig prøvet. Er det der hvor man prøver at blive ved i flere timer?
Godt i kan fortælle mig noget :P

Dyrket sex i en elevator, har jeg ikke lige tænkt på :) . Tror heller ikke der er nogen bygninger der er høje nok til det kan nås.

Og offentlig toilet. Jo faktisk. Kan ikke anbefales, sådan nogen er ikke skide behagelig.

Og 2CV, nope men i bil i det hele taget, jo

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-01-07 00:06

Elevator...... hallåååå tryk på stopknappen mellem 2 etager og håb på at den går igang igen bagefter LOOOL Og du er ikke færdig med sex, før du hellere vil ha en spegepølsemad

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-01-07 00:08

Offentligt toilet.... Hver sin smag.......

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 08-01-07 00:10

Citat
Offentligt toilet.... Hver sin smag.......

Kan hller ikke anbefales. Men var lidt stiv og vi havde lysten. Såå

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-01-07 00:12

Eller hva med en 3kant med arne loverboy jakobsen

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 08-01-07 00:16

Citat
Eller hva med en 3kant med arne loverboy jakobsen

Er gjort. Meget frækt, men dog ikke med en jakobsen må jeg indrømme.

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 08-01-07 00:20

Prøve karmasutra ... hvis du kender det

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 08-01-07 00:21

Citat
Prøve karmasutra ... hvis du kender det

Forklar.! Lytter spændt.!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 08-01-07 01:09

Citat
Elevator...... hallåååå tryk på stopknappen mellem 2 etager og håb på at den går igang igen bagefter LOOOL Og du er ikke færdig med sex, før du hellere vil ha en spegepølsemadher

Sidst jeg prøvede det LILLE nummer.
Var jeg på vej hjem og fodre en MØGKAT.
Men hver sin genstand____

Citat
Eller hva med en 3kant med arne loverboy jakobsen
Er gjort. Meget frækt, men dog ikke med en jakobsen må jeg indrømme

Er du sikker på du ikke burde åbne din EGEN SEX LINIE________
Tvivler på du ønsker hjælp, mere et ønske om NYT__OK

PRØV DØDS-SEX______
Og den kom ikke FRA MIG, men som du skriver - er det VIST det eneste
du mangler at af-prøve...

Men den hører JEG sikkert nærmere fra....

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 08-01-07 02:01

Citat
PRØV DØDS-SEX______

Så tror jeg heller jeg vil lade sex blive lidt trivielt

Kommentar
Fra : disken

Dato : 08-01-07 03:35

Citat
Så tror jeg heller jeg vil lade sex blive lidt trivielt

SORRY_____

Men hvis du har prøvet alt#############
Hvorfor så spørge herinde.
Var du OGSÅ en af NASSER´ne på den gamle_
http://www.onlyteens.dk
DØD´s sex er vel ikke helt ude på landet,,,,,,
afhængig af hvem -=== der er HVEM...

Kan da godt sige dig, min kat elsker at lege med en MUS

MEN_____tvivler på den får noget andet ud af det,,,,,, END MAD
Men andre er onde ved en DITTO
http://www.steenmartinsen.dk/dex/skrald/stakkat/kat.htm
OG SER JEG DEN FØRST, dør den.....

HURTIG...

Og den dag_ GLEM DET.
HEJ

Forøger at stå af på denne TRÅD,
Og Afrika sulter stadig......

Online : 804

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 08-01-07 07:11

hmm...

Tror nogen gange, der tales/skrives/vises for meget om hvad god sex er.
Der skal prøves 100-vis af forskellige stillinger, smøres i dit og dat, dyrkes sex både her og der.

Hvad med at prøve at dyrke sex for hinandens skyld, og fordi sex faktisk er både sundt og dejligt.

Slap lidt at med at alt skal være nyt og fantasifuldt. Hvad vil du gøre når du er 20 og har dyrket sex 2 år mere?

Eller om 10år? så er sexlivet dødt fordi du ikke kan få nok nyt.

Prøv at komcentrere dig mere om atgøre det endnu bedre for din kæreste, for tro mig, efter 2 år kan det godt være du mener du ved alt om sex, men jeg garanterer dig for, at der er masser af ting du ikke ved om kvinder og sex.
Brug lidt mere af tiden på det og sker måske lidt ned på porne.
Mangeunge piger er alligevel ikke så åbne om sex, som deres kæreste tror. Og mange piger bekymrer sig faktisk lidt om mænds porno-behov, og tænker engang imellem, om der er noget i vejen med dem, siden han ser det.
Nu er der jo det med mænd og kvinder, at selvom om mænd skal have tingene af vide direkte, er kvinder jo altå bedre til det der, mellem linierne. Og DER er du altså ikke verdensmester som 18-årig.

Køl ned, slap af og lad tingene komme af sig selv.

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 08-01-07 11:15

Jeg er helt enig med mangorossa , idet at tantra giver mulighed for fordybelse og som jeb3 ganske rigtigt skriver er det nok dette du trænger til. E´t er et 2 årigt maraton ridt for at få afprøvet mest muligt, men et ganske andet er fordybe sig i tingene. Tantra f.eks. er ikke noget man bare lige afprøver på en weekend, men virkelig noget der skal læres sammen og som man sammen kan udvikle i både sex og hverdag. Ligesom med BDSM, der kræver stor indlevelse, omhu, omsorg og tryghed. SM kan man da prøve, men nydelsen kommer virkelig først med fordybelsen og det store kendskab man får til hinanden.
Jeg er sikker på at fordybelse er kodeordet for dig, så uanset hvad du har prøvet, så er tiden inde til at sætte kvalitet over kvantitet.

Lykke til
fra
ypai Q

Kommentar
Fra : pømske

Dato : 08-01-07 13:42

Prøve Google ,
pømske

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-01-07 13:59

Så snak med arne loverboy jakobsen, han har nemmerlig nedlagt omkring de 500 damer, så han kan garanteret forny dit sexliv , så det sparker røv .

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 08-01-07 17:04

I har nok ret.
Jeg tager måske for store skridt af gangen. Skal måske lige tage en slapper og se hvor det bringer mig hen, og til hvad.
Men det tantra sex, kender i muligvis nogen form for "hva skal man kalde det" guids? eller gode råd. For kender som sagt ikke sygo meget til det.

Og mange tak for responsen.

Juhist

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 08-01-07 21:27

Bare jeg var som Juhist... Den tyr...

Hmmmm "sygo meget".... Dejligt udtryk.

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 08-01-07 21:49

Citat
Bare jeg var som Juhist... Den tyr...

Hmmmm "sygo meget".... Dejligt udtryk. [fnat]

Er det rødehunde det der??

Kommentar
Fra : JuHiSt

Dato : 08-01-07 21:51

Ahh kan den ikke lave smile i et citat, skod.

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 08-01-07 21:59

Mht. tantra kan du som, før skrevet finde en del om det på bibliotektet. Jeg selv har taget tantra kursus hos Natha yoga center i København se: www.natha.net
Men der er sikkert også andre udbydere. Bl.a. afholder Klub Sognestuen i Thy et intro-kursus sidst i februar. Se www.sognestuen.nu

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-01-07 19:41

6 og 6 er stadig SEX.

Kender i hinadens ØNSKER.
Før ville jeg IKKE komme den nærmere.
Man kan ''komme'' sammen flere år´tier, uden at kende et
menneske´s SORTE sider.
Hvilket kan gå GRUELIGT GALT

Men prøv dig frem, det gjorde Adam og Eva.
''''Men pas på FANDEN, det kunne jo gå galt, set det før.'''

Og sikke en kandu der - PÅ et tidspunkt KOM...
Og er rågiver for menneskeheden´s privat ''LYKKE''

Kommentar
Fra : Rosalill

Dato : 30-01-07 20:45

JuHiSt

Du kunne også prøve at læse om karmasutra, som omhandler det sensuelle. En gammel indisk lærebog om de sensuelle og seksuelle nydelser.

Bliver du god til det, altså ikke kun en eftermiddag, (hvilket forøvrigt ikke er muligt, men man kan jo have begynder held) så bliver du damernes mand og du vil lære at nyde det langsomme.

Som du også selv har tænkt, slap af og nyd det istedet for at tænke over hvormange stillinger og hvormange anderledes ting du når at prøve. Nogen nyder faktisk missionærstillingen i mange år og kan også glæde sig til den næste gang. Ikke at jeg vil anbefale dig at stoppe der, blot tage den med ro. Det handler ikke om hvor meget man når at komme igennem, men om hvor intenst og nærværende samværret er.

Tantra er mange ting, men primært at blive forenet i en højere ekstatiske guddommelighed, gennem meditation og sex. At kunne elske i lang tid, og give sin kvinde flere orgasmer, fordi kvindens orgasme er vejen til de højere lag. At kunne holde udløsningen tilbage, ja garvede tantra udøvere har slet ikke sædudløsning, kun den rene orgasme. Nogen kan have mentalsex på afstand, det vil sige at de kan mærke hinanden og have sex uden at være i samme rum. (men det er de færreste) Der findes efter signede hemmelige teknikker, men der er kun få der kender til dem.

Forøvrigt så tror jeg at en pause periode er rigtig godt, hvis man har den følelse du beskriver. Tænk på hvor vidunderligt det er at få mad når man er sulten. Sådan tror jeg også det er med sex, jo større behov jo bedre smager det. Alle former for misbrug har en negativ bagside.

Og bare rolig selv om det føles som om, så har du endnu ikke prøvet alt.

Nyd det og god fornøjelse
Rosalill