/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Harddisik
Fra : ashkan
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 06-01-07 13:27

Hej med jer .
jeg har købet et harddisc HDT722520DLAT80 på 200 Gb.jeg har installert på min PC "WIN 2000"
Problemet er jeg kan ikke se den På "Denne COM" Men på Proces Linien viser en Pil. er der nogen kan hjælpe.Tak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-07 13:42

Den skal formateres før du kan bruge den, vent til jeg finder finder et link, eller en anden kommer og hjælper dig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-07 13:46

Her er guiden, den er lavet af en anden Kandu bruger nemlig bentjuul: http://tips.bsjh.dk/diskhaandtering/ følg vejledningen så kan du bruge din disk

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 06-01-07 13:49

men jeg kan ikke se den på denne Com...

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 06-01-07 14:02

Nu kan jeg se den på Computeradministatin #diskhåntering#men jeg har ikke muliged til at formeter denne Disk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-01-07 14:07

Du skal først partitionere din disk - det kan du se i o.v.n's link hvordan du gør.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-07 14:18

Nu er forfatteren på banen så kan du sikkert få din disk til virke, jeg havde heller ikke sat en ny disk i før, men det gik som smurt med denne guiden

Kommentar
Fra : ashkan

Dato : 06-01-07 14:34

Tak for hjælpen endelig lykes ved hjælp af Partion Magik.

Godkendelse af svar
Fra : ashkan

Dato : 06-01-07 14:36

Tak for svaret o.v.n..