/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Oversættelse fra Spansk
Fra : svnmp
Vist : 1245 gange
100 point
Dato : 05-01-07 16:28

Hej

Jeg søger en gammel bekendt, som jeg ikke har set i tyve år, det eneste jeg ved, er at han er rejst til Spanien, sammen med sin kone, jeg har så prøvet at søge ham på internettet og fandt også nogle enkelte hint, men mit store problem erat jeg ikke kan Spansk og derfor ikke aner hvad der står om ham og hans kone i det jeg fandt om dem.
Er der nogen der kan hjælpe mig med en oversættelse af nedenstående, så jeg måske kan få en ide om hvor jeg skal lede og evt. hvordan.

Ajuntaments
. . .
Núm. 9.331
AJUNTAMENT DE
BEGUR
Anunci
. . .
Havent observat un error en l’edicte
publicat en el BOP de Girona núm. 171
de 8 de setembre de 2003, és procedeix a
la seva correcció de la forma que s’indica
a continuació:
TIPUS DE LICITACIÓ: Com a
mínim el cànon anual a aportar serà de
QUARANTA-CINC MIL EUROS
(45.000 euros).
Begur, 16 de setembre de 2003.—
L’Alcalde. Signat: Carles Arnau i Ferrer.
. . .
Núm. 9.343
AJUNTAMENT DE
BESCANÓ
Edicte
. . .
De conformitat amb l’establert per
l’article 72 del Reglament de Població i
Demarcació Territorial de les Entitats
Locals, i degut a la revisió del Cens de
Població i Habitatges de novembre de
2001, s’ha proposat per part de l’Institut
Nacional d’Estadística la Baixa per Inclusió
Indeguda del padró municipal d’habitants
als senyors:
LINDA STEHN NIELSEN
SOREN ROSCHIER NIELSEN
ANA RUTH HANCOCK
SANTIAGO PLANELLA ROTLLAN
CAROLINE BAS
JOAN BOSCH ROMERO
PERE VENTURA BOSCH
Atès que no s’ha pogut practicar la
notificació per correu certificat, doncs ha
estat retornada, s’efectua mitjançant
anunci al tauler d’edictes de l’Ajuntament
i al Butlletí Oficial de la Província, perquè
dins el termini de 15 dies a comptar
des de la data de publicació d’aquest
anunci, puguin formular al·legacions i
presentar els documents i justificacions
que cregui convenients.
Bescanó, 15 de setembre de 2003.—
L’Alcalde. Signat: Xavier Soy i Soler.
. . .
Núm. 9.344
AJUNTAMENT DE
BESCANÓ
Anunci
Aplicació d’energia solar al Col·legi
Públic Dr. Sobrequés. Informació pública.
. . .
Per acord de la Comissió de Govern
de 17 de març de 2003 s’aprovà inicialment
el projecte d’aplicació d’energia
solar, calefacció i producció d’aigua
calenta sanitària al Col·legi Públic Dr.
Sobrequés. Projecte redactat pels enginyers
industrials Josep Maria Corretger i
Camós, Aleix Boada i Rigau, Glòria
Orpina i Carles Llusà i amb un pressupost
d’execució per contracte de 51.319,22
euros.
Fer-ne l’exposició per a informació
pública durant un termini de trenta dies
hàbils a comptar des del següent al de
publicació de l’anunci en el BOGi per a
examen i formulació d’al·legacions.
Si en acabat ningú no n’hagués presentat
cap el projecte esdevindria aprovat
definitivament sense necessitat de nou
acord.
Bescanó, 13 de setembre de 2003.—
L’Alcalde. Signat: Xavier Soy i Soler.
. . .
Núm. 9.351
AJUNTAMENT DE
LA BISBAL D’EMPORDÀ
Edicte
. . .
La Comissió de Govern de data 29
d’agost de 2003, ha aprovat el següent
padro fiscal corresponent a l’exercici
econòmic 2003:
-Impost sobre activitats econòmiques
empresarials
-Altes 1r. semestre any 2003
FIXAR com a període de pagament
en voluntària des del dia 15 de setembre
al 17 de novembre d’enguany.
El pagament podrà fer-se efectiu a les
oficines de Recaptació Municipal de
dilluns a divendres de 8 a 14 hores .
La falta de pagament en el termini
establert, motivarà l’obertura del procediment
recaptatori per la via de constrenyiment
incrementant-se el deute amb el
recàrrec, interessos de demora i costes
que, en cada cas siguin exigibles. (article
46 del Reial Decret 1684/1990 de 20 de
desembre) BOE 3 de gener de 1991 pel
qual s’aprova el Reglament General de
Recaptació).
La Bisbal d’Empordà, 2 de setembre
de 2003.— L’Alcalde. Signat: Ramon
Romaguera Amat.
. . .
Núm. 9.324
AJUNTAMENT DE
CELRÀ
Anunci adjudicació contracte d’obres
. . .
D’acord amb el que estableix l’article
93.2 del RDLegislatiu 2/2000, de 16 de
juny, pel qual s’aprova el Text Refòs de
la Llei de Contractes de les Administracions
Públiques es fa públic l’adjudicació
del contracte d’obres que es relaciona a
continuació:
1.- Entitat adjudicadora: Ajuntament
de Celrà
Crta. de Juià, núm. 48
17460 Celrà
Telf: 972 49 20 01
Fax: 972 49 27 88
Número expedient Secretaria:
59/2003
2.- Objecte: contractació de les obres
del Carrer dels Àngels i Carrer de les
Roques, com a obres integrants del Projecte
de Rehabilitació de diferents espais
i carrers del casc antic, de conformitat
amb el Plec de Clàusules administratives
particulars.
3.- Tramitació, procediment i forma
d’adjudicació:
Tramitació: ordinària
Procediment: obert
Forma: concurs
Però per falta de licitadors es va adjudicar
per procediment negociat sense
publicitat prèvia, de conformitat amb
l’article 141.a) del Real Decret Legislatiu
2/2000, de 16 de juny.
B. O. P. de Girona núm. 182 - 24 de setembre de 2003 35

Hilsen BT

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 05-01-07 16:34

De har købt en Solfanger og har haft nogle juridiske problemer omkring det i Begur

Hvad er navnet, så skal jeg prøve at lede for dig.

Frieda

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-07 16:36

Ajuntaments …. Núm. 9.331 AJUNTAMENT OF BEGUR Anunci …. Havent observat an error in l' edicte publicat in the BOP of Girona núm. 171 of 8 of setembre of 2003, he is procedeix a seva correcció of the form that s' indicates to continuació: TIPUS OF LICITACIÓ: Com a mínim cànon annual to contribute serà of QUARANTA-CINC THOUSAND EUROS (45,000 euros). Begur, 16 of setembre of 2003. - L' Mayor. Signat: Carles Arnau i Ferrer. …. Núm. 9.343 AJUNTAMENT OF BESCANÓ Edicte …. Of conformitat amb l' establert to per l' article 72 of the Reglament de Població i Territorial Demarcació of them Entitats Locals, i degut to revisió of the Cens of Població i Habitatges of novembre of 2001, s' is proposat to per part of l' Institut National d' Statistic the Baixa to per Inclusió Indeguda of padró policeman d' habitants als senyors: LINDA STEHN NIELSEN SOREN ROSCHIER NIELSEN ANA RUTH HANCOCK SANTIAGO PLANELLA ROTLLAN CAROLINE BAS JOAN BOSCH ROMERO PERE VENTURA BOSCH Atès that s' is no pogut to practice notificació to per correu certificat, doncs has estat returned, s' carries out mitjançant anunci when tauler d' edictes of l' Ajuntament i to the Official Butlletí of the Province, perquè dins termini of 15 dies to comptar DES of the data of publicació d' aquest anunci, puguin to formulate to · legacions i to present/display els documents i justificacions that cregui convenients. Bescanó, 15 of setembre of 2003. - L' Mayor. Signat: Xavier I am i Soler. …. Núm. 9.344 AJUNTAMENT OF BESCANÓ Anunci Aplicació d' solar energy to the Col · legi Públic Dr Sobrequés. Public Informació. …. Per acord of the Comissió de Govern of 17 of març of 2003 s' aprovà inicialment projecte d' aplicació d' energy to pave, calefacció i producció d' aigua calenta sanitària to the Col · legi Públic Dr. Sobrequés. Projecte redactat pels enginyers industrials Josep Maria Corretger i Camós, Aleix Boada i Rigau, Glòria Orpina i Carles Llusà i amb pressupost d' execució to per contracte of 51,319, 22 euros. Fer-ne l' exposició to per to informació public durant termini of trenta dies hàbils to comptar DES of següent to the one of publicació of l' anunci in the BOGi to per a examination i formulació d' to · legacions. If in acabat ningú nonn' hagués presentat CAP projecte esdevindria aprovat definitivament sense necessitat of nou acord. Bescanó, 13 of setembre of 2003. - L' Mayor. Signat: Xavier I am i Soler. …. Núm. 9.351 AJUNTAMENT OF BISBAL D' EMPORDÀ Edicte …. The Comissió de Govern of data 29 d' agost of 2003, is aprovat següent padro fiscal corresponent to l' exercici econòmic 2003: - Impost on activitats econòmiques empresarials - Altes 1r. semester any 2003 FIXAR com to període of pagament in voluntària DES of day 15 of setembre to the 17 of novembre d' enguany. Pagament podrà fer-efectiu to them oficines of Municipal Recaptació of dilluns to divendres of 8 to 14 hores. The lack of pagament in termini establert, motivarà l' overture of procediment recaptatori to per the route of constrenyiment incrementant-deute amb recàrrec, interessos of delay i costs that, in each cas siguin indispensable. (article 46 of the Reial Decret 1684/1990 of 20 of desembre) BOE 3 of gener of 1991 pel qual s' aprova the General Reglament of Recaptació). The Bisbal d' Empordà, 2 of setembre of 2003. - L' Mayor. Signat: Ramon Romaguera Amat. …. Núm. 9.324 AJUNTAMENT OF CELRÀ Anunci adjudicació contracte d' you build …. D' acord amb the one that estableix l' article 93.2 of RDLegislatiu 2/2000, 16 of juny, pel qual s' aprova the Text Refòs of the Llei de Contractes of them Administracions Publish is fa públic l' adjudicació of contracte d' you build that it is relates a continuació: 1. - Adjudicadora Entitat: Ajuntament of Celrà Crta. of Juià, núm. 48 17460 Celrà Telf: 972 49 20 01 Fax: 972 49 27 88 Number expedient Secretary: 59/2003 2. - Objecte: contractació of you build to them of the Carrer dels Àngels i Carrer of them Roques, com to you build integrants of the Projecte of Rehabilitació of diferents espais i carrers of casc antic, conformitat amb the Plec de Clàusules administratives particulars. 3. - Tramitació, procediment i forms d' adjudicació: Tramitació: ordinària Procediment: obert Form: concurs Però to per lack of licitadors is goes to adjudge to per procediment negociat sense publicitat prèvia, of conformitat amb l' article 141.a) of the Real Decret Legislatiu 2/2000, of 16 of juny. B. Or. P. of Girona núm. 182 - 24 of setembre of 2003 35

Perfekt er det garanteret ikke - men måske en hjælp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-07 16:39

Incl. lidt Dansk

Ajuntaments …. Núm. AJUNTAMENT I BEGYNDT Hun kundgøre …. Har ikke iagttagelse en brist ingen l' edict hun offentliggjort ingen den BOP i Snurre rundt núm. 171 i 8 i setembre i 2003, han er hun indtægt hen til seva redaktion i den skikkelse at s' angav hen til ordne i rækkefølge : TIPUS I LICITACIÓ : Com hen til mindst cànon helårlig hen til bidrager serà i KARANTÆNE ZINC TUSIND EUROPA (45,000 Europa ). Begyndt , 16 i setembre i 2003. L' Større. signatur Carles Arnau jeg Ironmonger. …. Núm. AJUNTAMENT I BESCANÓ Edict …. I lighed amb l' stabil hen til per l' paragraf 72 i den Bylaw i Indbyggerantal jeg Territorial Afgrænsning i sig Berettige Lokal , jeg degut hen til omarbejdelse i den Tælling i Indbyggerantal jeg Beboelse i november i s' er lede tanken hen på hen til per noget af l' Indlede National d' Statistisk den Baixa hen til per Indbefatning Indeguda i tælling betjent d' townsman als senyors : LÆKKER STEHN NIELSEN SOREN ROSCHIER NIELSEN ANA HENSYNSLØS HANCOCK JIFFY HÆNGE OP GLIDER ROTLLAN CAROLYN BAS JOAN BOSCH ROMERO PERE TILLADE SIG AT BOSCH Atès at s' er ikke pogut hen til hun skik anmeldelse hen til per hun starter certifiable wench har højde hjemkommen s' lane ud mitjançant hun kundgøre hvor tauler d' edict i l' Ajuntament jeg hen til den Funktionær Butlletí i den Område perquè dins er slutter i 15 dør hen til sammentrængt INGEN i den tælle af i udgiver d' akvadukt hun kundgøre puguin hen til formulere hen til legation jeg hen til præsentabel / nedvurdere els akter jeg motivering at cregui sæsonmæssig. Bescanó , 15 i setembre i 2003. L' Større. signatur Xavier Jeg er jeg Være i den vane i. …. Núm. AJUNTAMENT I BESCANÓ Hun kundgøre Diligence d' solar ihærdighed hen til den Kål legi Kommune Dr Keelson. Hun offentliggjort Information. …. Per indvillige i den Comissió i Beherske i 17 i març i s' hun anerkendt i starten planlagt d' diligence d' ihærdighed hen til pave , hede jeg renteafkast d' aigua hede sanitària hen til den Kål legi Kommune Dr. keelson Planlagt hun koncepter pels enginyers industriel Josep Mærkelig Kurtage jeg Camós Aleix Boada jeg Rigau Glòria Orpina jeg Carles Llusà jeg amb pressupost d' udfører hen til per kontraktmæssig i 51,319, 22 Europa. Fer ne l' optagelse hen til per hen til information hun offentliggjort under er slutter i oplære dør hàbils hen til sammentrængt INGEN i següent hen til den sig i udgiver i l' hun kundgøre ingen den BOGi hen til per hen til afhøring jeg formulere d' hen til legation. Selv om ingen er slutter ikke noget nonn' hagués præsentabel HUE planlagt esdevindria hun anerkendt definitiv fornemme nødvendiggøre i nou indvillige. Bescanó , 13 i setembre i 2003. L' Større. signatur Xavier Jeg er jeg Være i den vane i. …. Núm. AJUNTAMENT I BISBAL D' HANDELSCENTRUM Edict …. Den Comissió i Beherske i tælle af d' August i 2003, er hun anerkendt següent padro fiscal korrespondere hen til l' behændighedsøvelse econòmic 2003: Lod som om oven på aktiviteter econòmiques fælles Omlægge 1r. halv - årlig hvilken som helst FIXAR com hen til periode i vi honorere ingen voluntària INGEN i dag 15 i setembre hen til den 17 i november d' opsluge. Vi honorere rådden fer - indvirkning hen til sig kontor i Township Recaptació i dilluns hen til divendres i 8 hen til hores. Den mangel på vi honorere ingen er slutter stabil , motivere l' tilnærmelser i procediment recaptatori hen til per den send i constrenyiment meromkostninger deute amb recàrrec , interesserede i forklæde jeg seashore at , ingen hver cas i den vække i uundværlig. ( paragraf 46 i den Reial Afmatning 1684/1990 i 20 i gribe BOE 3 i general i pel qual s' hun anerkendt den Tværs over - den - råd Bylaw i Recaptació ). Den Bisbal d' Handelscentrum , 2 i setembre i 2003. L' Større. signatur Gennemse Romaguera Ametyst. …. Núm. AJUNTAMENT I CELRÀ Hun kundgøre bedømmelse kontraktmæssig d' jer opbygge …. D' indvillige amb den sig at stabil l' paragraf 93.2 i RDLegislatiu 2/2000, 16 i juny pel qual s' hun anerkendt den Tekstil Refòs i den Llei i Kontraktmæssig i sig Regering Hun offentliggjort er F kommentar kommune l' bedømmelse i kontraktmæssig d' jer opbygge at den er hun berette om hereafter : 1. Adjudicadora Hele : Ajuntament i Celrà Crta. i Juià núm. Celrà Telf : 972 49 20 01 Sende pr telefax : 972 49 27 88 Antal generalieblad Sekretær : 59/2003 2. Objecte: contractació i jer opbygge hen til sig i den Lurvet dels Àngels jeg Lurvet i sig Slot , com hen til jer opbygge hel i den Planlagt i Omskoling i ulig espais jeg lurvet i casc antic , lighed amb den Plec i Clàusules administrativ særlig. 3. Hun handel procediment jeg skikkelse d' bedømmelse : handel ordinària Procediment : tilnærmelser Skikkelse : konkurrent Però hen til per mangel på licitadors er går hen til adjudge hen til per procediment omsættelig fornemme reklame prèvia , i lighed amb l' paragraf 141.a) i den Kongelig anordning Lovgivende 2/2000, i 16 i juny. B. Or. P. i Snurre rundt núm. 182 24 i setembre i 2003 35

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-07 16:42

Det siger vist ikke meget.....

Ligner mest en biografi

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 05-01-07 16:43

Foretrækker min version

frieda

Kommentar
Fra : svnmp

Dato : 05-01-07 18:45

Hej frieda

Den person jeg leder efter, hedder egentlig Søren, men her er han benævnt som "Soren", formodentlig fordi "ø" kun findes på Dansk, de sidste rygter jeg har hørt om dem, er at de skulle have en MC-campingplads i Spanien, men her kommer ham og hans kone:

LINDA STEHN NIELSEN
SOREN ROSCHIER NIELSEN

Hilsen BT

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 06-01-07 07:57

Søren Roschier er et ualmindeligt navn. Kunne det tænkes, han er ejendomsmægler?
http://www.spain.nu/article.498.html
Her er et billede
http://www.norskemagasinet.com/article.php?articleid=774&printfriendly=1

frieda

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-07 08:00

undskyld, læste dit spørgsmål igen. Ham her er for ung.

Godkendelse af svar
Fra : svnmp

Dato : 07-01-07 21:41

Tak for svaret frieda.

Du er simpel hen kvik, jeg har kigget på linket til billedet og på billedet og det er såmænd den Søren jeg leder efter, blot 22 år ældre, men ser stadig ung ud, du har fuld fortjent dine point.

Hilsen BT

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 17-01-07 18:51

Hej, hvor dejligt

frieda

Kommentar
Fra : suresokker

Dato : 18-02-08 22:49

Hej BT

Ham Søren kender jeg godt! Snakker sammen med ham dagligt!
Han bor stadig sammen med Linda og har nok verdens mest dovne hund.
Han bor stadig i Spanien, men har dog ikke MC-campingplads mere.

Send mig din mail, så skal jeg jeg bede ham kontakte dig. Ok?

/Michael