/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
tomtom/Qtek
Fra : rondbjerg
Vist : 380 gange
85 point
Dato : 05-01-07 12:26

Jeg har en Qtek 9100 som jeg prøver at installere TomTom navigation på, men der medles en fejl hver gang jeg prøver.
Hvis nogen har erfaring med samme problem eller har navigation i Qtek ville jeg gerne høre om det.

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 07-01-07 10:50

jeg har TomTom på en Qtek, selve programmet på telefonen og kort,schemes & voices på sd-kortet,det funker fint selvom det er utroligt bøvlet at parre med gps`en,og det ska jeg gøre om hver gang jeg bruger TomTom,ved ik om det er noget jeg gør forkert,men de finder ik bare lige hinanden som med min Nokia og samme gps.Men alt det hjælper dig jo ik hvis der meldes fejl når du prøver at installere, ka blot fortælle at det gik fint med min

Kommentar
Fra : rondbjerg

Dato : 07-01-07 21:18

jeg prøver løs alt hvad jeg kan, har fået at vide at det kun er TT5 der kan kører på den, eller nyer, hvad version har du.
Har du en løs antenne til eller hvordan ?