/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hjemmeside...
Fra : ConniePige
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 05-01-07 09:14

Hej

Er der nogen herinde der kender den hjemmeside hvor man kan udbyde arbejde til håndværkere....altså hvis man har noget man gerne vil have bygget så kan man lave en profil eller hvad de nu kalder det og så er der forhåbenlig nogen håndværkere i den anden ende der har lyst til at give et tilbud....

Har set og hørt om siden på et tidspunkt i et forbruger program, men kan selvfølgelig ikke husk navnet mere...

Connie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-01-07 09:42

http://www.bello.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-01-07 09:46
Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-01-07 09:47

En mere...

http://www.krakbyggetilbud.dk/

Der er masser når mankigge efter.

iah

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 05-01-07 13:46

hej igen

Ja det kan jeg se...det er bare med at finde den rigtige retning

Så lærte jeg osse noget nyt idag...herligt

Connie

Kommentar
Fra : ConniePige

Dato : 05-01-07 13:47

Lader den lige stå lidt åben endnu...kunne jo være jeg blev endnu klogere...

Connie

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 06-01-07 14:22

Jeg har prøvet at få noget lavet ad den vej, det fungerer ikke!

mvh
qfha

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-01-07 17:26

qfha -> Hvad fungerede så for dig?

Det ville jo være rart for spørgeren; 'ConniePige' ..med et konstruktivt foreslag ...ik' ?

</NYSGERRIG>