/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
lejekontrakt maskine udlejning
Fra : soll
Vist : 4924 gange
300 point
Dato : 04-01-07 21:31

hej er der et lyst hoved der ved hvor på nettet jeg kan finde en fortrykt lejekontrakt til udlejning af maskiner.
gerne hvor man kun skal skrive maskine type dato og andre småting i hånden.

på forhånd tak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-07 05:59

Optimist

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-01-07 06:42

Det er vel kongen af dovenskab.
Du skal selvfølgelig udforme dine egne lejekontrakter så de passer til dit firma og de produkter du udlejer. Du kan så få dem trykt på selvkopierende papir som du og lejer underskriver og så har I begge en kopi. Selvkopierende papir kan også fåes til kopimaskine, så selv små oplag bliver billig at lave.
Husk at få alt med, såsom, dato og tider, skal benzintanke evt. fyldes op inden tilbagelevering, erstatning ved ødelæggelse, o.s.v.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : soll

Dato : 05-01-07 19:48

der må da findes en standart som jeg selv kan tilpasse så det passer til mit firma.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-07 20:02

Den slags kan af gode drunde IKKE være standard.....

Der er himmelråbende forskel på at leje en tallerken og en grønthøster.....

Kommentar
Fra : soll

Dato : 05-01-07 20:17

jeps det er vi enige i men der er ikke det vilde forskel på hvad der har stået i de kontrakter jeg har skrevet under på hvis jeg har lejet gravemaskine - betonhammer minilæsser eller andre maskiner af den slags.

det er lige meget om jeg har lejet hos DNE JJ eller andre der også udlejer sådannet grej.

det eneste der er i det siden jeg ikke bare laver en magen til de kontrakter er at det er nemmer at redigere i sådan en hvis den i forvejen findes et eller andet sted digitalt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-07 20:39

På trods af det findes de ikke.....

Selve ordlyden af betingelser osv. kan du da bare kopiere fra en anden kontrakt og tilpasse dine forhold....

Nærmere kommer du det nok ikke

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 05-01-07 23:19

gå ud til en konkurrent og lej en lille og billig maskine, og kopier så hans kontrakt. det er nok den letteste og billigste måde.