/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvor meget er den værd fra ny
Fra : thecool-boy
Vist : 542 gange
10 point
Dato : 03-01-07 18:14

hewy folkens er nysgerrig over hvad i vil vurdere min pc til fra ny ....skriv jeres bedømmelse den har dette her :

Harddisk: 80 gb maxtor 7200rpm 8mb sata2
Ram: 1024ddr2 ram pc4200 (2*512mb)
Kabinet: colors-it l8010-c43 400watt sort/sølv
Cpu: AMD sempron 2800+ am2 s-940
Drev: 18* samsung DVD/RW dl sort det er selvfølgelig en + og -
Drev: phillips cd-rw brænder
Grafikkort: 512MB albatron geforce 7300LE tc(tc = turbo cache) ddr2 pci-e
Bundkort: asrock AM2NF6G-VSATA(Geforce 6100) s-940 http://www.asrock.com/product/AM2NF6G-VSTA.htm
på bundkortet er der 7,1 chanel lydkort
Tuner: ekstern mortq ikke billigt lort tak 800 kr

i skal bedømme den ud fra hvis den var 100 pct ny.
med 1 åra garanti og 2 års reklamationsret

skule lige se hvor godt et røver køb jeg har gjordt ud fra jeres bedømmelse..

computern kører alt og alle spil flydene også sidts års store hit Need for speed carbon

stil bare spørgsmål til den da jeg kan svare på det hele

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-01-07 18:21

5000,-

til sammenligning og så med et bedre kabinet

http://www.prcdata.dk/images/produkter/per5-1.jpg

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 03-01-07 18:31

min er med dette kabinet og det er pisse godt http://fcomputer.dk/artikler/billeder/colorsit8010c45.jpg

flere bedømmelser

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-01-07 20:42

12000,-
Er sikker på at du får det bedre jo højere beløb vi skriver..hehe...

Hvis du selv mener du har gjort en god handel, så lad det dog ligge ved det.

Junior

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 03-01-07 21:34

Citat
[B]skule[/B] lige se hvor godt et røver køb jeg har [B]gjordt[/B] ud fra jeres bedømmelse..

Uden for spørgsmålet hermed en lille lektion:

Skulle med to l'er!
Og hør så her: "Den der skriver "d" i "gjort" , han sku' ha' sin hale smurt.

mvh

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-01-07 21:37

Er der sidekøletragt på det kabinet

Kommentar
Fra : risper

Dato : 03-01-07 21:38

du er dog et modbydeligt selvtilfreds våsehoved - enten ved du hvad du har købt - ellers hold dig fra brugt markedet og for den sags skyld denne "tjeneste". Vi er her for at hjælpe hinanden - ikke for at pleje folks - i din situation - særdeles velplejede mindreværdskompleks!!

Kommentar
Fra : risper

Dato : 03-01-07 21:46

til e.c.
du kan da næsten sige dig selv at det er med linksgevind turbo intercooler og hvad f... det arme menneske kan finde på at nævne for at styrke sit lavmål af selvtillid

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-01-07 22:02

Hvis der ikke sidekøletragt på det kabinet, ville jeg skifte det ud.
Det er der på mit aopen-kabinet.

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 03-01-07 22:04

Det kommer an på hvornår den var ny!

Hvis den er omkring et år gammel (mit gæt) vil jeg gætte på en nypris på ca. kr. 6.500.
Hvis der fulgte software med, skal der korrigeres for det.

Det trækker en del ned på prisen, at CPU'en kun er en Sempron.

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 03-01-07 22:07

folk der ikke mgør hvad de skal i dette indlæg er fuck hovder gider ikke have jer fuckhoveder

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 03-01-07 22:25

Sikke dog en velbegavet og venlig ung mand denne thecool-boy.

Godt der ikke kommer mange af den slags i dette ellers så behagelige forum.

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 03-01-07 23:01

den er 2 måneder gammel pris 3.192,19 kr så det har jo været billigt nok så det var uden software

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-01-07 23:30

Hej maxhankat,

sikke dog en kritik at den opvakte unge mand, med de pæne velformulere sætninger.

Nu skal vi også tænke på, at han kun har været medlem i en kortere periode - og allerede 10 åbne spørgsmål. Og som han selv siger, er han et computer geni!!!

Og så er det ikke alle spørgsmål, at han skælder debatørerne ud. Samtidigt skal alt helst være gratis, og minimum billigere end på edbpriser - en rigtig købmand.

Jeg er tilbøjelig til at tro, at han ikke helt er klar over de uskrevne/skrevne regler på Kandu - men han lærer det formodentligt med tiden.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 03-01-07 23:39

hey ivan skal det tages som kritik for så lykkes det ikke og jeg er geni

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 03-01-07 23:47

Hvis du er så dygtig, hvorfor lukker du så ikke dine mange spørgsmål.

mvh
Ivan

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 04-01-07 00:43

Oh Ivan IBM760

Tror du mon "The cool boy" er blevet en good boy igen?
Han taler til os HURRAAAA han har taget os til nåde.
Nå, pyt med det, han lyder stadig umådelig dum.

Geni? - my arse! (pardon)

God nat

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-01-07 02:13

Voksne? Mennesker

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 04-01-07 09:35

maxhankat >> hvis vi nu kommenterer stavemåder, så overrasker det mig da at du bander på 'Oxford engelsk'. På 'dansk' plejer vi da at bruge den amerikanske stavemåde 'My ass'.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 04-01-07 10:35

Henrik Krebs!

Plejer er død! Og Oxford engelsk er da fint - det er jo plat noki forvejen.
Jeg bander i øvrigt aldrig - næsten, jeg skrev jo også "pardon" bagefter - men i dette tilfælde synes jeg, at det var helt comme il faut.

mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-01-07 10:44

Jeg er overbevist om at SÆLGEREN har gjort en ligeså god handel som køberen

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-01-07 10:57

en god sælger sørger for at køberen tror han har gjort en god handel.. sååå

Kommentar
Fra : risper

Dato : 04-01-07 15:33

et hvert køb/salg kræver gensidig tillid hos den ene af parterne

Thecool-boy må da snart have fattet det kodeks der normalt hersker på denne "tjeneste".

Takker for opbakningen fra jer andre som dagligt forsøger at hjælpe!!

mvh
risper

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 04-01-07 16:21

Risper.

Tak i lige måde, det var da en selvfølge.
Du ved jo nok, at der findes noget som selv guderne kæmper forgæves imod.

Mvh
maxhankat

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-01-07 22:14

maxhankat og risper>Hvordan syntes i selv det det går med
jeres projekt om at moppe en kandu bruger ud af kandu,vis det var op til mig skulle i begge to, selv smides på porten sådan et par patte børn,alle kan sku ikke være så selvfede som jer,heldigvis for det,jeg ved godt at sådan et par despoter som jer er ligeglade med hvad jeg mener,i lever alligevel i en mig,mig,mig verden, i skulle fandeme skamme jer sådan et par glatnakker.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

Manse går ikke i dialog med lomme fasister 9933

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 04-01-07 23:14

Du er altså så yndig, når du hidser dig op Manse9933 .

Du glemmer helt faktorernes orden på denne tråd!

Men hvis du kan accepterer det sprog "den kølige dreng" bruger, skal du da være hjertelig velkommen til at få ham for dig selv.

Good night darling - sleep tight!