/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Slette musik i I-tunes
Fra : ipbirk
Vist : 290 gange
100 point
Dato : 03-01-07 15:02

Hej

Jeg har et problem som jeg før har nævnt på denne side, det er at jeg af en eller anden grund som jeg ikke kender har fået fra 2 til 4 kopier af samme sang.
Nu vil jeg slette de overskydende, og har fundet ud af at den letteste måde må være at slette dem i hovedvinduet, det går også fint, men jeg har observeret at filen kun bliver slettet i hovedvinduet og ikke på harddisken. Her kommer så mit spørgsmål, jeg mener at jeg på et tidspunkt slettede filer i hovedvindue fik muligheden for kun slette i hovedvinduet eller på disk. Er der nogen der har kendskab til den opsætning, jeg har ledt men kan ikke finde den.
Jeg har slettet en stor del i mapperne musik, men der er stadigvæk filer som gemmer sig i nogle mapper som ser svære at finde.

Kommentar
Fra : timmytommy

Dato : 03-01-07 16:29

Hvis jeg kender I-Tunes rigtigt kan du høreklikke inde i I-tunes på en bestemt sang, og derved få at vide hvor sangen ligger henne af.

Derefter er det bare at åbne mappen & slette sangen.
Det med de har 2-4 antal af samme sang, kan skyldes at da du fik musikken du simpelthen kom til at kopiere ind to gange i to forskellige mapper. Har jeg selv prøvet.

mvh. Timmy

Kommentar
Fra : Solberq

Dato : 21-02-07 20:06

Jeg har selv min iTunes , og jeg vil mene at itunes-mappen bare er en form for backup hvis man nu skulle komme til at slette sangene inde i playeren.