/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Johnny Reimar med smølfesangen
Fra : ansela
Vist : 9465 gange
20 point
Dato : 27-12-06 10:44

Hej!
Jeg håber nogen kan hjælpe mig?
Som barn hørte jeg "Smølfesangen" med Johnny Reimar, men gik mit bånd i stykker...
Jeg kunne rigtig godt tænke mig den igen, gerne på cd, mp3 eller lp...
Men jeg har ikke kunne finde den nogle steder.
Den starter således: " Hvem er det der er så små, det er smølfer små og blå."
Jeg håber at nogen kan hjælpe mig med, hvordan jeg kan få fat på den igen!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-06 10:56

Prøv om du kan genkende en af disse

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=search

hvis linket ikke viser rigtigt, så gå ind under søg og skriv - smølf- så kommer der en del frem

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 27-12-06 11:21

Der findes flere LP med Johnny Reimer som synger om smølfer. Kan du huske hvad det er for en?
Der julesmølf, trafiksmølf m.m.
Jeg har dem stående på hylden.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : lsdmulle

Dato : 27-12-06 12:57

Hejsa!

Hvis du skriver din mail til mig, kan jeg sende nummeret til dig på mail.

Hilsen lsdmulle

Kommentar
Fra : ansela

Dato : 27-12-06 17:33

Hej Hawaii7.

Den hedder bare

"Smølfesangen"

med: P.Kartner / Johnny Reimar

Hvor Johnny Reimar synger med på smølfernes sang.

Den starter med " Hvem er det der er så små, det er smølfer små og blå."

og så husker jeg også:
"sig mig hvad I ønsker jer? Bare at vi må smølfe mer"

Mvh Anja

Kommentar
Fra : ansela

Dato : 27-12-06 17:37

Hej Isdmulle.

Sød hund du har. Schäferen er en fed hund at træne med!
Jeg har selv schäfer og har trænet i PH i Tåstrup (o:

Min mail-adresse er ansela@mail-online.dk.

Mvh Anja

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 28-12-06 07:12

Hej ansela, jeg har sendt dig en mail i din private boks angående smølfer. Jeg har alle 5 LPér med smølfesange med Johnny Reimar.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : lsdmulle

Dato : 28-12-06 16:12

Hej ansela!

Jeg har forsøgt at sende nummeret til dig, men din email findes ikke. Prøv lige at tjekke om den er korrekt

Hilsen lsdmulle

Kommentar
Fra : ansela

Dato : 28-12-06 20:19

Mailadressen er rigtig nok, så det er sært, men jeg har ikke modtaget nogen mails?

Prøv denne i stedet for: anse@mail-online.dk

Den burde virke!

Og tak!

Kommentar
Fra : ansela

Dato : 28-12-06 20:19

Mailadressen er rigtig nok, så det er sært, men jeg har ikke modtaget nogen mails?

Prøv denne i stedet for: anse@mail-online.dk

Den burde virke!

Og tak!

Accepteret svar
Fra : lsdmulle

Modtaget 20 point
Dato : 29-12-06 20:18

Hejsa igen!

Så er nummeret sendt til dig. Håber du modtager det.

Hilsen lsdmulle

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 07-01-07 11:11

Hej igen.
jeg er ved at støve min gamle Philips CD af og indspille af. Jeg har fundet en audio tom CD.
Jeg har også fundet betjeningsvbejledningen frem, så jeg regner med at få en CD færdig i løbet af dagen.
Jeg tager alle 10 numre fra LP pladen, som er fra 1978.
Da du har min e-mail adresse kan du sende dit navn og adresse så jeg kan sende den til dig.

Med venlig hilsen
hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : ansela

Dato : 08-01-07 09:54

Tak for svaret!

Kommentar
Fra : ansela

Dato : 08-01-07 10:00

Kan man kun give stjerner til ét svar???

Så har jeg jo gjort det forkert. Mærkeligt system det her...

Kommentar
Fra : ama75

Dato : 05-05-08 22:18

Hej ansela, Hawaii7 og isdmulle

Kan en af jer hjælpe mig med at få Johnny Reimer på cd, eller bare overført til min computer.
Det er længe siden i har skrevet sammen, men håber på jeres hjælp.
Mit bånd er slidt!

VH ama75

Kommentar
Fra : ama75

Dato : 05-05-08 22:23

Hej ansela, isdmulle og Hawaii7

Det er jo selvfølgelig Johnny Reimer og Smølferne.
Mit bånd er Johnny Reimer i smølfeland, som gerne skulle fornyes

Vh ama75

Kommentar
Fra : Birgit-T

Dato : 19-08-08 23:59

Jeg sender samme bøn som Ama75!

Nogen der kan hjælpe os ?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 21-08-08 16:41

Hej Birgit-T

Jeg har en CD liggende med 2 stk LP med Johnny Reimer med smølferne på.
Jeg fik brændt en ekstra sidst jeg var i gang.
De 2 andre LP'er med smølferne skal jeg nok få overspillet på Cd når jeg får lidt tid. Der er 4 andre der venter.
Skriv på min private mail her i kandu og evt. dit telefonnummer, eller på anden måde jeg kan kontakte dig.

hawaii7

Kommentar
Fra : jenami

Dato : 01-12-08 08:43

Hej hawaii7

Jeg har været så meget på jagt efter cd med netop johnny reimers smølfer " jul i smølfeland" fra 1976, og været total umuligt at finde den nogle steder.

Jeg har samme bøn som jeg kan se at andre også har haft....kunne du måske hjælpe mig ??

mvh
Jenami

Kommentar
Fra : Y-not

Dato : 28-08-09 10:26
Kommentar
Fra : eli041275

Dato : 23-03-12 01:16

Hej Hawaii7

Du er bare manden i skysvos har ledt efter lpèn med SMØLFESANGEN, ASTROSMØLFEN, HVEM, SMØLFETANGO, SMØLFEKVARTETTEN, HINDBÆRSAFT, GAMMELSMØLFENS MINDER, SIGER SMØLFER SMØLFEORD, SMØLFESHOW/HAY BA-BA-RE-BOP og en til jeg ikke kan huske hvad hedder ville blive MEGA glad hvis du kan hjælpe mig min mail er elisabeth2512@hotmail.com.
Håber rigtigt meget at høre fra dig
Elisabeth

Kommentar
Fra : tullemus80

Dato : 16-09-14 16:31

Hej hawaii7
Jeg ved det er længe siden nogen har skrevet men vil hører om du kan hjælpe mig med alle de gamle smølferne sange der hvor johnny Reimar er på