/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
køb af motorbåd
Fra : thaudahl
Vist : 4508 gange
156 point
Dato : 25-12-06 12:08

Hej jeg søger eft. en motorbåd fra udlandet, jeg ved der er flere der henter, men hvor, det vil de ikke fortælle, så er der en som kender, en eller flere sider på nettet hvor de private (lokale) sælger deres både, de store bådnetsider på nettet kender man jo, men noget lidt mere lokalt. eller en adresse hvor man kan ringe eller skrive efter flere oplysninger. mvh. Steen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 25-12-06 12:50

Hvilken motorbåd søger du? En stor luksusyacht på >50 fod eller bare en lille kabinebåd med påhængsmotor?
For flere år siden da det på et tidspunkt var aktuelt for jeg selv at få fat i en større motorbåd fra udlandet, fandt jeg bla. nogle bådmæglere i Sydfrankrig som havde TONSVIS af (brugte) motorbåde til salg. Det var ikke særlig vanskeligt at "kommunikere" med dem og fik på mine henvendelser omkring yderligere info. ALLE forespurgte oplysninger tilsendt (det var før nettet var blevet så udbredt...idag kan ALT jo findes på nettet)

Prøv derfor i første omgang at søge på diverse bådmæglere på nettet...alt efter hvilke lande du har udset dig som "jagtmarker"!!!
Sverige ville jo være et oplagt emne at starte med!!!

Mvh
Palle Jensen

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 156 point
Dato : 25-12-06 14:55

Hej thaudahl
Her er lige et link til mange link, hvor du måske finder hvad du søger.
Hvis det ikke er nok må du lige specifisere lidt mere, hvad det er du søger.
http://www.sejlerlinks.dk/sejlerlinks_dk.asp?mode=vis&kat=154&orderby=navn
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 25-12-06 16:59

Den her side i Sverige kan man bruge timer på.Der er næsten alt.
Men du kan da starte med at kigge på de 3775 både der er til salg.
http://www.annonsborsen.se/index.jspx;jsessionid=EOOGPEAMMAPB

Godkendelse af svar
Fra : thaudahl

Dato : 31-12-06 08:13

Tak for svaret dabj.

Kommentar
Fra : scobar

Dato : 22-03-07 23:26

Bådinfo.dk er DK's største e-portal med over 3000 danske både til salg, både nye og brugte.
Linket er her: www.baadinfo.dk