/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
samlede regler for kørsel i autocamper i~
Fra : hellehust
Vist : 1436 gange
50 point
Dato : 07-01-03 09:53

Et lille spørgsmål mere fra den uerfarne campist...
Jeg har nu fået lejet os en autocamper i to uger og vil nu så småt til at planlægge hvilken rute vi vil benytte. Jeg kan forstå at der er mange forskellige regler for kørsel i autocamper i de forskellige lande, hvordan foregår det under transporten med fastspænding, er der regler for det? Jeg havde forestillet mig, at man også ind imellem kunne parkerer et eller andet øde eksotisk sted og overnatte ved vandet eller lignende, er det bare helt forbudt eller farligt eller hvordan?
Findes der et sted hvor mange af de her regler er samlet?
Håber der er nogle kloge erfarne hoveder derude der har tid til at hjælpe!
Med Venlig Hilsen
Helle Hust

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 50 point
Dato : 07-01-03 12:24

Hej hellehust

Ja jeg ved ikke om du kender dcu, men det burde du jo gøre som campist, de er ihvertfald meget gode og man kan altid spørge dem om hvad man har behov for, også det mere tekniske.

http://www.dcu.dk/

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 07-01-03 12:32
Godkendelse af svar
Fra : hellehust

Dato : 07-01-03 14:12

Tak for svaret bantam.