/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
E-mail.msn explorer
Fra : pentel
Vist : 378 gange
20 point
Dato : 06-01-03 20:07

Jeg har windows xp home edition. Når jeg går ind i startmeny'en klikker på E-mail. msn. Explorer
har jeg tidligere kommet ind på en dansk side der oprettede forbindelse til hotmail. På denne side
foregik alle mine gøremål. Jeg kunne skrive med baggrunds farve, tekst farve og arkivere post osv.
altsammen på dansk. Denne side er pludselig forsvundet og tilbage er blot den gamle hotmail side
på engelsk. Jeg har haft kontakt med msn. explorer i Danmark som ikke svare mine breve, blot henviser
til at downloade med en standards skrivelse, til trods for at jeg skriver at det er forsøgt. Beskeden er nu,
at en sådan dansk side ikke er tilgængelig. Mit spørgsmål, er om der er opstået en fejl i mit styreprogram,
eller om udviklingen har vendt for msn. Explorer. Hvordan får jeg min gamle side tilbage? mvh. Lars B.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 30 point
Dato : 06-01-03 20:16

Hej pentel

Nej, det er ikke dit styresystem, det er galt med. Den danske
side er bare ikke længere tilgængelig.

De bedste hilsner
Rellom

Godkendelse af svar
Fra : pentel

Dato : 12-01-03 12:40

Tak for svaret Rellom.

Kommentar
Fra : joejackson

Dato : 06-06-03 01:55

Hov hov... Den danske side er der skam endnu. Jeg prøvede også det samme og blev bedder og skrev til Microsoft uden at få noget ud af det... Men så sagde en af mine venner at jeg bare skulle installere det igen, og det sikkert var fordi at der var en anden der var gået ind på sin hotmailkonto under min MSN session... Det går det åbenbart i kage over... Men bare fjern MSN Explorer inde fra Tilføj/Fjern programmer, under knappen Windows Installation, genstart og installer den igen ved at afkrydse igen... Det virkede for mig...

Venlig Hilsen
Jakob G