/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Ejaculation - Squirting
Fra : denevigeuheldige
Vist : 4746 gange
200 point
Dato : 16-12-06 15:09

Jeg ved ikke om der er forskel på begreberne, men jeg går ud fra at det er en fællesbetegnelse for orgasme. Jeg har set nogle film med de såkaldte SUPER SQUIRTERS hvor pigerne sprøjter løs 4-5 gange inden for en meget kort periode.

Kan det virkelig lade sig gøre eller er det filmtrik? Og til jer piger håber jeg I vil give mig info på evt. forskellen på begreberne og hvad der reelt foregår?

Jeg håber med lidt bedre viden at jeg kan få glæden frem hos min partner.

God jul.

Accepteret svar
Fra : missjosephine

Modtaget 210 point
Dato : 16-12-06 16:00

hej.
nej det er ikke spor filmtrix.vi er nogle kvinder er heldigvis har den evne..men det behøver ikke være hver gang. det hænder for mig i visse tilfælde.
hvis du har set sexskolen på tv3 så er der ligefrem steder, hvor man kan lære det....det er ret vildt.
der findes også infosider på nettet, hvor man kan læse meget mere om det..
du får her en ledetråd.
skriv kvindelig ejakulation i søgelinjen og du vil få mange flere henvisninger til diverse andre sider om emnet...
du havde da vel ikke troet at det kun er mænd der kan den slags..
inderst inde er vi bygget nogenlunde ens, med næsten de samme nedre organer, de er såmænd bare udviklet forskelligt, lige bortset fra livmoderen og æggestokke, selvfølgelig.
men ælæsdig frem, du vil blive klogere på noget rart og spændende og en vild fed oplevelse for begge....ikke mindst for den der får det....
hejsa fra miss.j.
god weekend.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-12-06 16:47
Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 16-12-06 17:06

mange tak for seriøs svar fra jer begge. Det anede mig nok men jeg er fortsat overrasket over de meget store mængder væske der sprøjtes hver gang. Eller ser det måske ud af mere end hvad er når der er tale om film.

Jeg vil gøre hvad jeg kan for at min partner vil kunne få samme oplevelse.

Men jeg vil dog lige høre af om du/i kan give mig et tip om der er en effektiv metode til at få fremkaldet ejaculationen (er sikkert afhængig af hvor meget hun er ophidset/humør).
Min partner har ikke problem med at få orgasme når jeg masserer hendes klitoris( tværtimod faktisk), men her går jeg ud fra at det er en anden form for orgasme og det undre mig en del at når hun nu har så let ved at få det via massagen på klitoris, at hun ikke på noget tidspunkt har fået den "våde" udgave.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-12-06 17:41

Det kan du læse i mit link

G-punkt

mvh dova

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 16-12-06 20:23

Ja jeg fandt det God artikel.