/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
må xmand beholde efternavn
Fra : cliffangelo
Vist : 834 gange
20 point
Dato : 14-12-06 19:10

min kæreste blev skilt for et år siden og exmanden beholdte hendes efternavn imod hendes vilje nu er ex n ved at blive gift igen med en anden kvinde kan vi forhindre de blir gift med min kærestes efternavn det skal siges det er ikke et beskyttet navn hilsen cliffangelo

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 30 point
Dato : 14-12-06 19:12

NEJ... desværre, og da slet ikke efter den nye navnelov, der er ikke ret mange beskyttede navne tilbage

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-06 19:15

Ingen mulighed...,

Han kan bruge (og dele det ud til fremtidige koner) som han lyster.....

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-12-06 19:17

kort og godt

JA

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-06 19:20

JA - til hvad......

At det kan forhindres

Du mente NEJ - gjorde du ikke ?????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-12-06 19:21

JA
Han har fået det een gang.
Hustuer kan også beholde mandens navn.

Godkendelse af svar
Fra : cliffangelo

Dato : 14-12-06 19:24

Tak for svaret Olesen-50.fedt at se der kom så hurtigt svar selv om det er trist vi ikke kan gøre en skid