/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Ingen lyd på com ved start ???
Fra : malumse
Vist : 649 gange
300 point
Dato : 14-12-06 16:10

Hejsa

Tror der er gået " drillenisse" i min computer ...

Mit problem er når jeg starter den op - er der ingen lyd på ...
Hvis jeg så genstarter - kommer lyden på ...

Hva pokker går der galt - først gang ??

Håber der er en der kan hjælpe
På forhånd tak

Malene

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 310 point
Dato : 14-12-06 16:33

jeg har oplevet det et par gange før i tiden og fandt frem til at gå ind i start - kontrolpanel - lyde og lydenheder - fanebladet lyde og markere en anden lyd - klikke ok - genstarte - og den har så siddet fast.
Men det behøver jo ikke at være dit problem
Hvis du kan huske hvornår det opstod så kør en systemgendannelse til før problemet opstod - så skulle den lyd gerne falde på plads som den var

Kommentar
Fra : malumse

Dato : 14-12-06 16:38

Tak for svar ...
Det er prøvet - men hjælp ikke hos mig desværre ...

Det har stået på meget længe .......så den med systemgendannelse - kan jeg nok ikke

lader den lige stå lidt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-12-06 16:53

Det må være en defekt driver til lydkortet. Prøv at geninstallere den og se hvad der sker.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 14-12-06 18:30

hej. du må prøve at geninstallere driver fra bunkort cd eller lyd kort cd. men først slet alle gammel driver fra pc. Jeg håber din problem bliver løs. mvh pk2dk99

Godkendelse af svar
Fra : malumse

Dato : 19-01-07 23:48

Tak for svaret miritdk.