/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Små rørperler
Fra : Fynboerne
Vist : 1036 gange
100 point
Dato : 12-12-06 14:57

Jeg har en datter der skal giftes, hun har fået et slør, hvor der mangler nogle små perler i kanten et stykke. De glasklare er 2 mm og nogle er sølvfarvede og de er 1 1/2 mm. De har en diameter på ca 1mm. Er der nogen der ved, hvor vi kan få fat i sådanne nogle?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-12-06 15:00

www.pandurohobby.dk
hovekatalog
rørperler

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-12-06 15:11

Stof & Stil
Stof 2000
Symaskine-forretninger
Af og til i Kvickly/Superbrugsen sammen med hobbyting
Netto
Fakta

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-12-06 15:11

Tiger
Søstrene Grene

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-12-06 15:28

alt efter hvor du bor, så har de små tikroners butikker dem ofte.
bor du i kbh. ved jeg de har dem i kræmmerhuset på nørrebrogade. men ellers har fredensborg indkøbscentral/panduro hobby dem 100%. jeg finder dem ogsåaf og til i kvickly som en anden også fortæller.
god jagt og bryllup.
miss.j

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 14-12-06 13:15

Hej.
Tak for oplysningerne.
Jeg har henvendt mig ved Panduro hobby, men de har dem ikke. Har været i Kvickly og den lokale hobbyforretning, de har dem heller ikke, så jeg er stadig søgende.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 14-12-06 14:37

det var da mærkeligt...her har de dem da i panduro hobby....
hvad med sytilbehørsbutikker elelr ganske enkelt der hvor brudekjolen er købt..de må da ligge inde med nogle extra perler....kjolen er jo sikkert dyr og der bør da være reserveperler med i tilfælde af at nogle falder af, som de næsten altid vil gøre.....
held og lykke i din søgen
missj

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-12-06 15:31

Du kan også bestille perlerne over Panduros webside.

De må jo have lageret på det hele!

Jeg har nogle gange oplevet, at ekspeditricen ikke anede noget om, hvad de havde, og åbenbart ikke havde tænkt sig at undersøge sagen. Så hun sagde bare, at det havde de ikke.

Måske, det er hende, du blev ekspederet af

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-12-06 15:45

Nu remser jeg bare op, hvad vi har af muligheder i Århus området, ikk'?!

Terapihobby
Hoffmans Hobby
Guldager Symaskiner (og en masse dejligt diller og daller)
Stof 2000
City Stoffer
Up to Date stof
Legetøjsforretninger
Tiger
Søstrene Grene
Pariserhuset (spøg og skæmt og alt muligt)

Brugskunstbutikker
Evt. blomsterbutikker

Det kunne jo være, at du bor i nærheden eller der findes noget tilsvarende dér, hvor du bor.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 14-12-06 23:33
Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 15-12-06 07:42

Hej.
Jeg har været i Panduro i Odense og jeg har skrevet en mail til Panduro for at søge efter dem. Jeg fik svar tilbage, at de havde ikke så små perler.
Nu vil jeg kikke lidt nærmere på det link jeg har fået. Jeg melder tilbage, når jeg har fundet ud af noget.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-12-06 12:37

Krydser fingre!

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 15-12-06 12:56

det passer ikke
missj

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 15-12-06 12:57

Tak for svaret Camillasmoster.

Jubii!!
Jeg tror det er de perler jeg søgte, jeg har skrevet en mail til dem og de har henvist til sider, hvor de er adskildt i farver.
Hilsen fra Fynboerne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-12-06 13:33

missj - wa mener do?

De var da også adskilt i farver lige netop på dette link....?

Nå, men super, at de er fundet!

God fornøjelse!

Hanne

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 15-12-06 13:48

jeg mener at det ikke er sandt de ikke har dem i panduro.jeg har set dem.
ciao missj

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-12-06 15:14

Der er formange uvidende i dén butik....

Kommentar
Fra : linelli

Dato : 21-07-13 08:55

Du kan få dem i Pandurohobby men jeg er næsten sikker på at du kan få dem i et normalt supermarked

Tiger
Søstrene Grene
føtex
super brugsen

osv.