/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
ingen lyd - har formateret HD
Fra : mudshade
Vist : 752 gange
30 point
Dato : 11-12-06 18:19

hej.

Har lige formateret min HD og installeret nyt windows xp igen.. men nu er der ingen lyd.. Og det ikon der plejer at være i procces linien med en højtaler er væk.. Når jeg f.eks. vil afspille en sang i media player siger den bare dette som står på billedet her:

http://peecee.dk/?id=16305

Nogen der kan hjælpe her?

Mads

Accepteret svar
Fra : Paulus1

Modtaget 30 point
Dato : 11-12-06 19:42

Har du installeret en driver til dit lydkort?
Prøv at kigge i Enhedshåndtering om der er registreret et lydkort.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-12-06 20:00

Ja prøv lige at tjekke i Start - Højreklik Denne Computer - Egenskaber - Hardware - Enhedshåndtering. Se efter gule spørgsmålstegn

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-12-06 21:30

Du skal lige "køre" din utility CD hvor der er drivere til din comp.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 11-12-06 22:16

Det er dog ikke sikkert at ikonet i processlinjen kommer umiddelbart når du har installeret de nødvendige drivere. Så skal du bare åbne lyde og lydegenheder og så sætte et flueben i feltet
'Vis ikonet lydstyrkepå processlinjen'.

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 12-12-06 18:16

Tak for svaret Paulus1.