/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Glitter
Fra : Lancelotas
Vist : 2197 gange
50 point
Dato : 09-12-06 14:46

Hej

Jeg leder efter nogle skrifttyper, som glitter eller glimter. Nogen der ved hvor jeg kan finde sådan nogen ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-12-06 15:30

Er det animerede fonte?
Hvilken format er det du vil have?

Kommentar
Fra : thecool-boy

Dato : 09-12-06 16:03

her nogle gif på denne side www.xgryde.dk eller prøv søg på google efter "gratis mobil lir"de sidder derkommer er der skualtid sådan noget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-06 17:22

og så mangler der lige en oplysning - er det til din pc de skal bruges eller er det til en hjemmeside ???

Kommentar
Fra : Lancelotas

Dato : 10-12-06 06:39

Det er til en hjemmeside (et banner).

Ja, det er animerede fonte, jeg leder efter. Formatet skal være jpg eller gif

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 10-12-06 12:26

http://www.glittermaker.com/ du kan selv lave dem her og gemme

Godkendelse af svar
Fra : Lancelotas

Dato : 14-12-06 20:04

Tak for svaret miritdk.

Lige sådan noget jeg ledte efter :) Men ville være bedre, hvis jeg kunne få selve skrifttypen til min computer, istedet for at skulle lave det på en hp.

Nice link :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-06 20:26

ohh vil du have animerede fonte er det bare at søge på dem og gemme på din pc

ps.. du kan sagtens downloade den tekst du skriver på det link jeg lagde - skriv teksten - eller bogstav for bogstav og gem som gif (besværligt i forhold til fonte men godt nok til overskrifter osv)