/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
SmallCap Danmark til favørkurs
Fra : steenfibiger
Vist : 734 gange
141 point
Dato : 04-12-06 11:25

Investeringsforeningen SmallCap Danmark tilbyder sine aktionærer i perioden 4.-20. december 2006 at købe investeringsbeviser på nominelt 10.000 kr. til den indre værdi 11.510 kr. pr styk. Er det en god investering, når kursen er 90 og kursen er faldende?
Se også www.smallcap.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-12-06 19:22

Den ville jeg ikke købe. I det hele taget holder jeg mig langt væk fra investeringsforeninger.

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 05-12-06 10:38

Jeg kan ikke gennmskue det, for SmallCap Danmark aktierne har jo været rosende omtalt gennem lang tid. Er aktierne nu på sit højeste? og forsøger man at få mere gang i aktiesalget ved at udbyde aktierne i en investeringsforening?????? Det er det jeg ikke kan gennemskue!?
Tak for alle kommentarer,
Steen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-12-06 17:20

En investeringsforening er et unødvendigt mellemled som snupper
en stor del af fortjenesten.
Derfor køber jeg aldrig i investeringsforeninger.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-12-06 06:35
Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 07-12-06 19:54

Nej, det går åbenbart ikke så godt for denne aktie/invesyeringsforening. Tilbudet gælder lidt tid endnu. Tak til alle jer, der kigger ind på siden.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 141 point
Dato : 07-12-06 20:19

Drengene her vil sikkert ha en stor del af kagen inden der bliver noget til
investorerne.
http://www.smallcap.dk/if/index.php?sid=61&1165518302

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 21-12-06 21:47

Tak for dine mange svar. Tiden er udløbet for "favørkursen" og jeg har på din anbefaling ikke købt!
Rigtig glædelig jul,
Steen