/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Hvem er Muhammed ???
Fra : AH-JB
Vist : 1002 gange
50 point
Dato : 03-12-06 23:37

Hey allesammen...

Vi ved nok ikk så meget om profet Muhammed (FVMH)...

Eller, vi ved slet ikk noget om ham...

læs om ham og bedøm selv..

http://www.welovehim.dk/Dansk/muhammed_guds_sidste_sendebud.pdf

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-12-06 00:09

Citat
På grundlag af en Bog,
hvor hvert eneste bogstav er blevet lov, skabte han en åndelig
nationalitet, som indbefatter folk af alle tungemål og racer.
Og han har efterladt et uudsletteligt kendetegn for sin
muslimske nationalitet, hadet til falske guder og lidenskaben
for den ene og ikke-materielle Gud.

Had og lidenskab - en farlig cocktail i de forkerte hænder og meget langt fra Jesus der prædikede kærlighed og tilgivelse.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-12-06 09:07

Det er ligemeget hvem muhamed er, for han hører ikke til i et oplyst samfund.
Blandt analfabeter er han vel en slags profet som kan læse og skrive historier.

Og du "AH-JB " er en agitator som bør rejse hjem og nøjes med at undertrykke der.

Eyvind.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-06 10:58

Ved og ved.... iflg. det skrevne, var han en krigsliderlig analfabet med en syg seksualitet i en blandet form af pædofili og gerontofili. Han led af epilepsi og brugte dette som forklaring på sine såkaldte åbenbaringer. Så alt i alt fine kvalifikatione til jobbet som profet LOOOL

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-12-06 10:58

Citat
I forbindelse med profeten Muhammed ? skal man holde
sig for øje, at der er tale om den største personlighed i
historien.

NÅ, det var ellers noget af en påstand!

Jeg holder mig høfligt uenig!!!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-12-06 11:23

Citat
Han elskede fredsaftaler, og foretrak forsoning. Han
underskrev våbenhvileaftaler med et trygt hjerte; selv om han
havde tusindvis af tapre og modige venner ved sin side. Han
var en modig helt, der kunne modstå tusinder af sine fjender
uden at lade sig påvirke af deres talrighed. Samtidig havde
han et varmt hjerte og var barmhjertig, og han ønskede ikke
at udgyde en eneste dråbe blod.

Hans tilhængere har åbenbart ikke samme opfattelse

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-06 13:15

Citat
Hans tilhængere har åbenbart ikke samme opfattelse

LOOL Nej det har jeg bemærket, men så må de jo lære at læse

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 20-12-06 18:28

At være analfabet og uoplyst er ikke det samme som at være dum og uintilligent, og at være i stand til at læse og skrive og derudover være en del af hvad man tror er et oplyst samfund, er udpræget ikke ensbetydende med at man er vidende og intilligent! Beviset findes tydeligt hvis man blot går et par besvarelser tilbage...

Accepteret svar
Fra : A-Boy

Modtaget 50 point
Dato : 20-12-06 18:51

Tak for det AH-JB

et godt emne ---

Godkendelse af svar
Fra : AH-JB

Dato : 20-12-06 18:54

Tak for svaret A-Boy.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 20-12-06 19:12

Husk lige, at man godt må have flere profiler, men man må ikke lade en af sine profiler godkende svaret fra en af ens andre profiler.

Glædelig Jul

Kommentar
Fra : per_jacobsen

Dato : 20-02-07 00:20

Jeg så, at der stod skrevet (sikkert af en muslim).
Citat
[I]Han elskede fredsaftaler, og foretrak forsoning. Han
underskrev våbenhvileaftaler med et trygt hjerte; selv om han
havde tusindvis af tapre og modige venner ved sin side. Han
var en modig helt, der kunne modstå tusinder af sine fjender
uden at lade sig påvirke af deres talrighed. Samtidig havde
han et varmt hjerte og var barmhjertig, og han ønskede ikke
at udgyde en eneste dråbe blod.[/I]

Det viser jo, at han ikke var så middelalderlig, som man påstår, for et par nutidige paralleller kan vel fremhæves:

1. Ordene i citatet svarer lidt til den samme omtale som Heinrich Himmler fik, men han var da absolut heller ikke nogen profet, og beskrivelsen lå da også langt fra sandheden, når man lige undtager, at han brækkede sig, når han så blod.

2. En anden nutidig sammenligning eksisterer i Tønder.

3. Den fredelige og omgængelige religion så man helt klart ved Muhammed tegningerne.

Kommentar
Fra : kochamok

Dato : 16-04-07 00:57

Jeg ved nok til ikke at ville vide mere

Kommentar
Fra : per_jacobsen

Dato : 16-04-07 09:23

I et af indlæggene bliver der citeret:
Citat
"[B][I]Og han har efterladt et uudsletteligt kendetegn for sin
muslimske nationalitet, hadet til falske guder ..."[/I][/B]
Så har Glistrup vel ret, når han siger "Muhammedanien", for ellers har jeg ikke hørt om en nation, der heder "Muslim", og han har efterladt et had til alt, der ikke passer ind i islams kram, hvilket jo ikke er helt i overensstemmelse med noget fra et andet citat "Han elskede fredsaftaler".
I et andet citat står der:
[B][CITAT]"I forbindelse med profeten Muhammed ? skal man holde
sig for øje, at der er tale om den største personlighed i
historien"[/CITAT][/B]
Hvis man kalder ham for en personlighed, må han nok dele "æren" som den største sammen med en, der hed Adolf til fornavn.

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 27-11-07 22:33

[CITAVi ved nok ikk så meget om profet Muhammed (FVMH)...

Eller, vi ved slet ikk noget om ham...

læs om ham og bedøm selv..
T]

Umiddelbart virker det som om at det er muslimer der ved mindst...........

Kommentar
Fra : Steenk1

Dato : 27-11-07 23:22

Hvad rager det iøvrigt mig hvem muhammed (F...H..) var. Religion og i særdeleshed islam er kun en måde for de få til at undertrykke de mange. At have en tro som i næsten alt modstrider videnskab og virkelighed er naivt.
Se det seneste eksempel fra saudi arabien med den 19 årige kvinde som blev voldtaget 12 gange og derefter idømt 200 piskeslag.... og det er i allah´s (F...H..) navn. Hvad i alverden formår muslimer til at tro at almindelige oplyste ikke muslimske mennesker vil godtage den ondskabs kult som islam er ??. Overgrebet mod den 19 årige i saudi arabien er bare det seneste eksempel på de brutale og perverterede metoder mullaherne (F...DemAlle) bruger i allah´s (F...H..) navn. Gør dog oprør mod dem. Og lad så være med at forsvare og komme med undskyldninger for islam. Den har ikke medført andet end ondskab for verdenen.
Uanset hvor mange gange moderate muslimer siger at det der forgår i de arabiske lande og terrorauktioner i allah´s navn (F...Ham) ikke er islam så er det ikke desto mindre det der er virkeligheden for menneskene i de lande. Der ER islam.
Uanset hvor mange muslimer i danmark og den øvrige verden der påstår at islam ikke er kvindeundertrykkende så er det jo det der er virkeligheden for de fleste muslimske kvinder. SÅ HOLD DOG KÆFT med alle jeres lamme forsvarstaler for islam. Virkeligheden beviser jo dagligt at islam er en gennemsyret ond og perverteret ideologi.
Jeg er ellers ikke enig med krarupbrødrene men sammenligningen mellem islam og nazisme er lige i øjet.