/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Manual til Digianswer HCC
Fra : Lepapa
Vist : 3090 gange
80 point
Dato : 02-12-06 18:23

Er der nogen der ved hvor jeg finder en manual til Digianswer HCC (home communications centre) ??

Har lige købt en, men uden strømforsyning og manual. Jeg fik dog fat i en gennem gul og gratis der kunne fortælle omkring strømforsyning.

Såvidt jeg kan se lavede Ericsson også samme model .... bare med deres navn på.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-12-06 10:45

Jeg tror jeg har én liggende.?????

Jeg anvender selv to af slagsen. Jeg vil gerne lede, men jeg tror du kn få én i TDC-butik?
Har du ikke diskette til den, vil jeg tro at TDC osse har den....

Men du er hjertelig velkommen til at skrive igen..

TOM fra Århus a´

Kommentar
Fra : Lepapa

Dato : 03-12-06 13:30

Jeg vil prøve TDC i morgen, men er bange for deres service nok ikke rækker så langt ... vi får se.

Men hvis du har tid og lyst må du gerne lede. Der var 2 disketter med, men umiddelbart ved jeg ikke om den virker som den skal.

Der var som sagt ikke strømforsyning med, men jeg fik koblet en på med 7.5v og 500ma .... og den tænder, selvom de data jeg fik fra anden side var 6.8v og 2000ma.

Når jeg tænder den, "løber" lyset rundt i alle symbolerne, derefter tændes de alle og så løber lyset igen
mens det hele er tændt ... og forfra igen og igen. Hvis jeg tager disketten ud, kommer der 2 symboler frem, den ene med diskette og den anden som et telefonrør.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-12-06 18:09

Jeg har tidligere lagt en manual til HCC ud i PDF format, som kunne hentes.
Hvis du stadig er interesseret, så vil jeg lige se om jeg har den liggende på min hjemmeside!

Kommentar
Fra : Lepapa

Dato : 03-12-06 18:24

Ja, du må meget gerne se om du har den stadigvæk, du kan også bare maile den til mig

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-12-06 19:46

Her har du og alle andre, som har en HCC; mulighed for at hente følgende filer:

MANUAL ca 13,5 Mb
http://medlem.jubii.dk/severino/download/hcc.pdf

Windows program til oprettelse af FAX ca 1 Mb
http://medlem.jubii.dk/severino/download/hccwindows.zip
Lagres udpakket på en diskette med disknavnet: HCCWINDOWS

System filer til HCC telefonsvarer og FAX ca 1 Mb
http://medlem.jubii.dk/severino/download/hccsystem.zip
Lagres udpakket på en diskette med disknavnet: HCCSYSTEM

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-12-06 20:01

LORTE JUBII
Den vil ikke lade filerne hente ved direkte link.
Så gå ind på dette link; http://medlem.jubii.dk/severino og klik på linket download, så kan du øverst på siden se de tre link.
Manualen kræver at du kan modtage PDF, og de andre to går direkte til downloading.

Kommentar
Fra : Lepapa

Dato : 03-12-06 20:56

tusind tak ..... men pdf filen er beskadiget. Har prøvet at downloade den og at åbne, men hver gang virker den ikke.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-12-06 21:10

Vi må så finde en anden løsning på dette problem. Filen er godt nok stor, så det er spørgsmålet om du kan modtage den i din mailboks. Det er jo mange megabyte det drejer sig om.
Måske vi kan filedele den via MSN.
Jeg sender dig lige en adresse i en PM

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 80 point
Dato : 06-12-06 18:46

Fik du hentet manualen til HCC på denne adresse ??
http://www.4shared.com/dir/1446718/e39f35cb/sharing.html

Hvis der er andre HCC brugere, så klik på linket, medens det endnu er tilgængeligt!

Godkendelse af svar
Fra : Lepapa

Dato : 06-12-06 23:00

Tak for svaret severino.

Kommentar
Fra : Lepapa

Dato : 06-12-06 23:10

ja ... det var da godt nok en manual ... men kun til telefax og fildeling, ikke noget om selve telefon osv.

Nå, men er der ikke bare nogen der kan fortælle mig kort om hvordan man forbinder den og hvordan den starter op "normalt" da min som skrevet tidligere opførte sig på en bestemt måde og om det er "normalt"

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-12-06 23:40

Har du prøvet at skifte disketten ud med en ny med den software som jeg lagde ud på min ene hjemmeside, se linket fra min kommentar far Dato : 03-12-06 20:01
Måske er det denne software i disketten, som laver brok, da du siger den tænder to symboler når disken tages ud.

Jeg mener at den manual som du har hentet, skulle dække alle funktioner i HCC. Herunder nummerlogger, nummersender, telefax, indstillinger af dato/tid m.m., fjernbetjening, til og frakobling af henholdsvis fax og svar - o.s.v.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-12-06 23:42

De to diskettefiler, er original filer, som jeg benytter et kopi af i min HCC. Jeg mener at det er af betydning at diskettens navn er angivet rigtigt.