/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Syntaksfejl
Fra : Dieter
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 30-11-06 14:04

Frontpage: Hvordan retter man en syntaksfejl ??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-06 14:22

Du må forklare lidt nærmere om hvilken syntaksfejl der er tale om.
Er det programmet eller er det en syntaksfejl i scriptet på din webside?

HTML redigeringen giver jo mulighed for at rette syntaksfejl på en webside, men det forudsætter jo at man ved hvordan det skal være.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 30-11-06 14:39

Jeg er for uerfaren til at kunne svare dig ordentlig.
MEN: kan man sende et billede fra Paint til dig ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-06 14:52

Jeg tror da sagtens du kan beskrive lidt nærmere hvad det drejer sig om.
For eksempel kan du jo fortælle hvordan du er blevet gkort opmærksom på fejlen.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 30-11-06 15:03

Når jeg skifter fra normalvisning til eksempelvsining kommer der meldingen:
An error has ocurred in the script on this page / Lin 2 / Char 1 & Code 0 / URL:file: // C: DOCUME .....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-06 15:09

Det kunne jo tyde på, at der er en fejl på websiden.
Hvis du går til html visning og kopierer hele kildeteksten som du kan sætte ind i en kodemarkering her i tråden (det tredie ikon når du tæller fra smiley ikonet over indlægsboksen).

Uden at se kildeteksten er det svært at hjælpe dig. Det kan jo også gøres ved at give et link til siden hvis den er blevet udgivet til webserveren.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 30-11-06 15:16

Her er linket. www.kennel-tranevang.dk - mon ikke det er det nemmeste.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 30-11-06 15:17

Det er på den tyske side fejlen er !

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 30-11-06 15:17

Det er på den tyske side fejlen er !

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 30-11-06 15:17

Det er på den tyske side fejlen er !

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-06 15:23

Jeg kan slet ikke åbne din tyske side

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 30-11-06 15:28

Det undre mig ikke.
Det er helt mærkeligt: på min hjemmeside er den tyske side ok, men når jeg opoader er kun den venstre side synlig.
Det er derfor jeg ville have check på syntaksfejle. Det kan jo være fejlen ligger der.

Har du en e-mail, hvortil jeg kunne sende "Webside Tranevang " ??

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 30-11-06 15:33

Det her er et problem:
Kode
src="file:///D:/Websted%20Tranevang/Index_indholdssidenx.htm">

Du henviser til en fil på din egen computer og det går jo ikke når der er uploadet. Der er flere basale fejl og derfor vil jeg anbefale dig at lære noget mere om at bruge FrontPage da du tilsyneladende bare går i gang hvilket også kan være årsag til dine udgivelsesproblemer.

Læs evt: http://www.a-begynder.dk/frontpage/index.htm

http://www.ritaolesen.dk/hjemmesider_med_frontpage_oversigt.htm

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-11-06 15:36

Jeg giver ikke min email fra mig i dette forum, men jeg vil da gerne hjælpe.
Kan du ikke kigge lidt på de link jeg gav mens jeg lige skal ordne noget andet og så kan vi kigge på det lidt senere (hvis der ikke kommer andre der gerne vil tage over).

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 30-11-06 15:36

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD