/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Nogle der kender Reductil
Fra : vibse68
Vist : 2904 gange
300 point
Dato : 28-11-06 19:55

Hej, er der nogle der kender/ har prøvet/ hørt om slankepillen Reductil , den er receptpligtig.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 28-11-06 21:22

Med al respekt for din interesse for slankemidler og slankekure, så er der KUN én opskrift på varigt et vægttab: LIVSSTILSÆNDRINGER!

Jeg beklager at jeg (heldigvis) ikke kan give nogle "karakterer" af det forespurgte slankemiddel, ud fra personlige erfaringer med det

De bedste hilsner
Palle Jensen

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 300 point
Dato : 28-11-06 21:44

Jeg kender ikke noget til Reductil, men du kan læse om midlet her

http://www.netdoktor.dk/medicin/Fakta/reductil.htm

der er også beskrevet de bivirkninger, som evt. kan forekomme.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-06 21:53

Læs også dette selv om artiklen er et par år gammel

http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=2902/sprog=1/grp=9/menu=3/

Tal med din læge før du går i gang.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-06 21:59

Citat
Tal med din læge før du går i gang.

Det kommer vist af sig selv

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-06 22:04

Og her bliver Reductil diskuteret.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=35408&pid=947308&st=0&#entry947308

Det er noget jeg ville holde mig fra. Du bliver ikke slank af at spise piller. Men det gør din pengepung.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-06 22:09

Ja ja grin du bare refi, men der er så mange piller, der kan købes på nettet uden at skulle kunne fremvise en recept

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-06 22:12

Det kan jeg kun give dig ret i

Men så har folk heller ikke fortjent bedre end at blive snydt....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-11-06 22:17

Ud over at man kan blive snydt, så kan man også blive meget syg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-06 22:43

DK har et rimeligt sygehusvæsen - også til selvforskyldte sygdomme

Kommentar
Fra : MaliTrut

Dato : 14-12-06 19:57

findes der overhovedet slankemidler på recept her i DK. Desværre tror jeg bare alt kommer på igen. Det en kort lykke tror jeg.

Godkendelse af svar
Fra : vibse68

Dato : 19-01-07 15:34

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 23-02-07 12:05

Nå, Vibse

Du fik ikke mange svar, kun religioner.
Hvis du vil kan du få mit svar nu!
Jeg har brugt Reductil i et par perioder.
Det er et appetitsænkende produkt, der fastholder energiomsætningen. Det har den fordel at du ikke bliver skrigende sulten, men du skal stadig have en stærk disciplin til at vælge den rigtige kost. Og man skal huske at spise!! Det er et godt middel til at fortsætte et vægttab, men det er IKKE en sovepude.
Det er heller ikke ufarligt, og man skal gå til hyppig kontrol for blodtryk og puls. Men det er heller ikke ufarligt at have et BMI over 30, som er forudsætningen for at få det udskrevet.

Svaret kommer sikkert for sent til at du kan bruge det til noget, men ...

KH Mette