/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
billige kondomer - erfaringer?
Fra : hojriiskim
Vist : 1101 gange
50 point
Dato : 27-11-06 22:20

Hey..

nogen der har erfaringer med nogle af følgende:

www.123kondomer.dk - Erfaring med levering osv?

erfaring med kvalitet? tænker speciel på secura transperrant(findes under "Super tilbud")
der er gratis levering ikk? eller har jeg misforstået?

www.ripnroll.dk - erfaring med levering osv?

kvalitet? (unilatex nature til 0.99 kr/stk)

hvad koster levering her? kan umiddebart ikk finde det?

evt andre billige kondomer på nettet? skal være nede i pris med de jeg har linket til her..(inkl forsendelse)

ppå forhånd tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 28-11-06 11:57

Billige kondomer: Joe - jeg må sige, jeg har masser af gode erfaringer med billige kondomer. Det er dyrt at have 8 børn, så man må da spare et eller andet sted!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-06 12:23

Det er det forkerte sted du forsøger at spare

Du skal vel ikke bruge 20 stk. om dagen - så om de koster 1 eller2 kroner er vel underordnet...

Køb nogen ordentlige sikre

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 28-11-06 15:06

Hvad med at prøve en ny kondom?

Se morsomme reklame-videos;
Jacob - http://www.prontocondoms.co.za/jacob.htm
Manto - http://www.prontocondoms.co.za/manto.htm

Se demo-video;
Demo - http://www.prontocondoms.co.za/demo_mov.htm

Hjemmeside;
http://www.prontocondoms.co.za

Accepteret svar
Fra : pk2dk99

Modtaget 25 point
Dato : 11-12-06 11:18

De er bedst

www.smartguy.dk

de har gode qualiiti

Kommentar
Fra : nordjyden66

Dato : 26-12-06 10:33

Aldi sælger ret billige kondomer, og dem har jeg gode erfaringer med.

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 26-12-06 16:36

Prøvede at købe dem fra 123kondomer..

Leveríngen kom ikke første gang, men efter en mail om jeg ikk havde modtager noget efter 5 dage, sendte de uden problemer en ny, som jeg modtog dagen efter.. ingen problemer der!

Og kvalitets mæssig osv har der ikke været problemer heller!

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 26-12-06 16:40

Tak for svaret pk2dk99.

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 18-05-08 21:19

Ja da!!!

Du kan købe dem på www.bluesilk.dk de er CE godkendte og så koster de kun 1kr. pr. stk. de bliver altid sendt diskret. og du vil modtage dem efter max 3 dage.

du kan betale med alle kreditkort, bankoverførelse og ja det er næsten for godt til at være sandt!
MEN SANDT ER DET og har selv købt dem der optil flere gange.