/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Manger et system lige som Chart
Fra : NeoNmaN
Vist : 492 gange
190 point
Dato : 05-01-03 02:56

Hejza all !! nogen der ved hvor jeg kan hente et system lige som chart.dk skal ikke være så god som ders man bare et der kan næsten det sammen eller noget i stil med det

MVH Daniel

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 05-01-03 12:10

nix sorry var ikke noget der :( for er ikke god til englsk så kan ikke finde ud af at søge på et englsk site ornligt :/ det er mega nederen for mig *snøft* men håber da du vil hjælpe mig stadig !!!

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 05-01-03 14:58

hmmmmm er jo ikke ders hot or not system jeg skal bruge men ders link system :/

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 05-01-03 15:01

hmmmm men vis det er kan jeg godt bruge det system vis du vil lave det til at køre over access ! for har ikke mysql på den webserver jeg har

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 190 point
Dato : 05-01-03 15:02
Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 05-01-03 15:05

har jeg prøvet er ik dem jeg er ude efter :( det skal være et system lige som chat.dk nope.dk popper.dk og alle de der site :/ hvor folk skal smide et fx pic ind på ders egen site for at få talt ders hits

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 05-01-03 15:07

prøver lige den siste om det er såden en jeg leder efter

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 05-01-03 15:09

nej det var heller ikke såden en :/ det skal være med user osv

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 05-01-03 15:10

det ved jeg ikke hvor man finder, jeg tror det koster penge at få fat på :(

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 05-01-03 15:13

pis :/ hmmmmm mrn vil du ikke prøve at lede skal nok sættet spget til 500 point vis du finder det !! men har ikke 500 lige nu !

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-01-03 16:02

Neonman, du afviser link til dte jeg skrev allerførst. Få hjælp fra en som kan hjælpe dig med at installere på den der IIS server eller skift til Apache, den link jeg gav dig allerførst er faktisk en af de bedste på nettet.

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 05-01-03 18:58

okey men har ik iis på min maskine da det ike lige på min win cd :/

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 05-01-03 19:00

+ det er ikke nogen hot or not systen jeg manger med et link system lige som chart

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 08-01-03 21:42

Jeg maget et links system lige som charts hvor man kan oprettet en bruger tilføje sit site og så smid et lille logo ind på ens hjemmeside som så tæller hits på ens hjemmeside er alt hvad jeg manger

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 12-01-03 21:39

nej er ikke såden et system ! det noget linen chart.dk - nope.dk - popper.dk osv !! såden et !!

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 13-01-03 06:36

jeg har nu forøget mit spg til 150 point jeg bliver ved en til der er en der finder det script til mig

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 13-01-03 09:57

NeoNmaN
Kunne du ikke prøve at specificere dine krav til systemet... Det tror jeg ville lette det at give et svar.
Hvad skal det kunne, hvad behøver det ikke at kunne, skal det være dansk, engelsk, kinesisk, fransk eller hebraisk.
Er det noget folk selv skal kunne tilmelde sig, eller er det noget hvor du vil klare tilmeldingen.... osv.
Jeg har en række ting liggende (links m.m.), men der er ingen grund til at sende dem, hvis du alligevel ikke kan bruge det.
Når man nu har specifikke krav til et system, synes jeg det er en god idé at opgive disse krav til at starte med., herunder også om det skal være ASP / PHP og om der skal bruges MySQL eller Access database.... eller noget helt treide...
Det hjælper os andre til at hjælpe dig

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 18-01-03 07:01

oeky :) det skal være i ASP og med Access og heæst dansk

Alle:
Søg efter de links der er i systemet
kikke rundt på siden
fortæle en ven

Bruger:
Tilmeld sit sited
smid et lille banner på ders site for kunne tælle hitsen
tilmelde mere en et site
se stats for hvær site
rettet sit info opret en poll
Send glemt password
[måske et intern mail system]

Admin:
Rettet og slette bruger
tilføj en nyhed
banne en bruger / ip
add en ny som admin

det var vist det hele kan godt være jeg har glemt lidt men er bare en skam ;) men håber det her hjælper dig / jer ander

Godkendelse af svar
Fra : NeoNmaN

Dato : 10-02-03 14:00

Tak for svaret Steffansteffan. selv om det ik var det jeg ledte efter :(