/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
IPod oplader fra Apple
Fra : jakobal
Vist : 3274 gange
215 point
Dato : 26-11-06 13:17

Hej,
Jeg har en nevø som ønsker sig en IPod oplader fra Apple. Går ud fra det er fordi han vil kunne oplade via stikkontakt i stedet for kun at kunne gøre det via en tændt pc med usb-kablet.
Kan en sådan her bruges?
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=4263&cat_id=94457
Synes det er nogle mærkelige stik der sidder på, passer de til danske kontakter?
Hvis nogen ved hvor det er billigst at købe denne dims må de gerne skrive det.
Mvh
Jakobal

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 26-11-06 16:51

De første ser helt rigtige ud, men jeg bruger selv kun min Mac.

Accepteret svar
Fra : vigil

Modtaget 215 point
Dato : 27-11-06 00:12

Jep, den kan bruges!

Det øverste venstre hjørne af laderen (den lille del hvor benene sidder) er til at skifte ud, så hvis du køber en lader her i DK, så får du den med danske "ben" på.
SÅ hvis din nevø en dag finder på at tage til andre dele af verden, skal han bare have fat i et nyt hjørne med de ben, der passer til det sted - og vupti har han en lader, der passer til det nye sted

Mht prisen, så ser det nogenlunde rimeligt ud i forhold til edbpriser.dk
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=240295

Men tjek lige om han også skal have et ekstra kabel (USB til iPodladerstik) - nu om stunder sælges laderne nemlig UDEN det kabel.

Godkendelse af svar
Fra : jakobal

Dato : 28-11-06 08:51

Tak for svaret vigil.