/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Eftersøger hest med et øje
Fra : alice_trauelsen
Vist : 1045 gange
100 point
Dato : 22-08-01 17:02

Hej
Er der nogle der på markeder bl.a. på Fyn og måske et der hedder "Under Broen" eller sådan noget ligende har set eller kender noget til en hest der var til salg. Der var det speciale ved hende ( det er en hoppe) at hun kun har et øje. Hun skulle have været solgt nogle gange og afleveret tilbage igen. Det var en ældre mand der havde hende til salg. Ved du noget om den hest, så mail eventuelt til alice.trauelsen@post.tele.dk

Med venlig hilsen
Alice

Accepteret svar
Fra : AnnetteS

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-01 15:19

Prøv at ring til Claus Nielsen tlf. 64421867. Han har en del med markedet under broen at gøre, og han er hestehandler, han ved måske noget.

Kommentar
Fra : pernilledk

Dato : 09-06-02 21:10

hej .....
jeg ved ikke om det kan hjælpe men hellere skrive en gang for meget end en gang for lidt. nå og nu til sagen..... det jeg ville fortælle dig var at jeg for et stykke tid hørte om en en øje hest i gul og gratis. men jeg hæftede mig desværer ikke ved andet om den end at den kun havde et øje. så jeg ved ikke end gang om detvar en hoppe eller en vallak.og heller ikke hvor den boede. det er nok ved at være nogle måneder siden at jeg hørte om den.....
håber at det kan hjælpe dig. hilsen pernille dk

Kommentar
Fra : alice_trauelsen

Dato : 10-06-02 10:00

Hej
Jeg kan fortælle at vi nu ved hvor hesten er. Den blev fundet hos en hestehandler og er nu købt fri og har det godt. En hest der nu har fået et nyt og bedre liv. Mange tak til damen, der gjorde det muligt.

Mange hilsner og tak til alle for svarene
Alice

Kommentar
Fra : pernilledk

Dato : 13-06-02 17:43

det er godt at høre man bliver helt varm inden i !
knus pernilledk