/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hvorfor ????
Fra : refi
Vist : 699 gange
50 point
Dato : 13-11-06 16:38

Hvorfor kan man ikke have sådanne priser i DK

Selv de billigste herhjemme kan slet ikke hamle op med disse priser

225.- kr (det første halve år kun 150) for

FRI INTERNET
FRI TELEFON (fastnet)
FRI FILM fra deres filmdatabase

http://dsl.1und1.de/xml/order/DslEinstieg;jsessionid=F12234CC1922AE73D0807CBEE4A8A79D.TC175b?__rd=ac1704c27WJlLs2C1fivMeMMxkkujrjv&origin%5bsite%5d=MX.EUE.DE&origin%5bpage%5d=index&ucuoId=MX.EUE.DE-20061113161508-ac1704c54Fb5qo7EKs2qbTWnlUpMyb3b-S1

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 13-11-06 16:53

Fordi, snart alle ønsker internet, tlf mm, så hvorfor sænke prisen, vi køber det jo alligevel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-06 17:06

Det er sgu´ da for dårligt

Kan man ikke klage et eller andet sted......

OPRØR

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-06 17:09

Refi... Vi melder os ud allesammen, så ka' de lære det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-06 17:12

Kan KANDU køre UDEN internet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-06 17:36

Prøv det prøv det

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-11-06 19:22

Kan ikke komme ind på siden du henviser til. UPS
kom lige ind på den,.....PRØV DET, som skrevet.
----------------------------------------------
Men prøv at tale med din udbyder, og sig du overvejer et SKIFTE, da det går for langsomt.
http://www.cybercity.dk/produkter/privat/bredbaand/index.aspx#H1-txt-2
Gjorde det med TDC, og et par dage efter, var hastigheden, den DOBBELTE.
MEN DESVÆRRE IKKE BILLIGERE.
Hvilket jeg er i tvivl om, at de må, men HVAD, op med hastighederne.
Hos mig, kører der en TDC vogn, og andre vogne UKENDTE, og lægger Kabler ned,
og det er HELT ude på BØHLANDET, hvor jeg bor.
Men det kunne JO være, at de har indgået en aftale...?
Så bare vent, priserne RYGER ned, da TDC ikke mere har eneret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-06 19:27

Disken, så vidt jeg ved, ejer TDC alle kabler, men lejer dem ud til de andre selskaber??

For ikke så lang tid siden satte TDC hastigheden op hos os, uden vi havde bedt om det, jeg tror faktisk det var landsdækkende, så mon ikke det bare har været et sammenfald?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-06 19:42

"Nordsted1"

Det er vist kun til dels rigtigt......

TDC ejer kablerne til matrikkelnr.

Fra skel til hus har TDC ikke noget at gøre med mindre de er bestilt til det.....

Det er jo lidt af problemet i blokbyggeri, hvor folk mere eller mindre er tvunget ind i bestemte udbydere...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-11-06 20:14

Citat
Disken, så vidt jeg ved, ejer TDC alle kabler, men lejer dem ud til de andre selskaber??

Det var EN GAMMEL NYHED.
Vil ikke reklamere for det, DA JEG IKKE KENDER navnet på selskabet, men firma bilen,
JO; DEN KOMMER OGSÅ FRA TDC, betalt af `???
Men,,,, med andre BESTILLINGER, da hver udgravning, i min kommune, SKAL ud liciteres,
om der er en eller 2 der går sammen med TDC, kan vel være ligemeget,
men for forbrugeren______TOTAL MORALSK FORKASTELIGT.

Men det var kun min mening.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-06 20:24

Jeg tror/håber nu også at priserne falder, er DK ikke det dyreste land med internet??

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 12-01-07 13:40

Tak for svaret Nordsted1.

Det er sikkert rigtigt nok