/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Banner Byt system
Fra : NeoNmaN
Vist : 506 gange
59 point
Dato : 04-01-03 01:30

Hejza all jeg leder efter et banner byt system og kan bare ikke finde det :/ håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig lidt på vej :) hi hi men vi zez da alle sammen

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 04-01-03 01:45

Hej NeoNmaN,

jeg vil foreslå dig at gå ind på Planet Source Code... -->
http://www.planet-source-code.com
skrive banner i søgefeltet og vælg ASP...

det er et rigtig godt sted med en masser goodies... og så er det gratis... men du skal være registreret bruger for at ka' downloade mere end 3 ting derinde fra... men det er det værd... og så er det jo gratis...

her er resultatet for Banner søgningen der inde... -->
http://makeashorterlink.com/?Z6E8164F2

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 04-01-03 01:47

smorch > du er lidt fusket :) men reat at se en der bruger min egen side :) hi hi

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 04-01-03 01:50

det skal være snåden et banner system lige som banner.dk eller danban.dk :)

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 04-01-03 02:16

Ska' du bruge det som tip ?

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 04-01-03 02:32

tip ??? hvad menner du smorch

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 04-01-03 02:44
Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 04-01-03 20:15

ja det er såden et system :) tror jeg hmmmm men det må geren virke :/ alså jeg kan ikke få skrivbeskyttlesen fra de mapper væk :/ mega provo

Accepteret svar
Fra : smorch

Modtaget 59 point
Dato : 04-01-03 20:39

Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Jeg har ikke haft systemet installeret, så send mig fejlmeddelelsen lm@morch.dk

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 04-01-03 20:58

hmmmm er lidt svær at forklere :(

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 04-01-03 23:13

men vil du ikke lige prøve systemet og få det til at funke !! og så sende det til mig på mail daniel@webgud.dk så er du bare nice

Godkendelse af svar
Fra : NeoNmaN

Dato : 08-01-03 09:34

Tak for svaret smorch.
          men var ikke lige det jeg ledte efter :/