/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Lexmark Optra T610
Fra : scrubber
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 12-11-06 23:01

Har købt en Printer på ebay, men har haft lidt svært ved at finde ud af hvilken software jeg skal bruge til at køre med min Lexmark.
Jeg kører med windows Xp og printeren skal ikke køre som netværksprinter, den skal bare køre med et almineligt printerkabel da der kun er tilsluttet en enkelt kabel på printeren.

Er der nogen der kan fortælle mig hvilke programmer jeg skal have til printeren.

mvh scrubber

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-11-06 00:02
Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 13-11-06 10:48

Driveren ligger i XP
start > indstillinger > printere > i venstre side "tilføj ny printer" >
undevejs skal du lige vælge port, hvis den ikke selv har fundet den.

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 16-11-06 15:06

Tak for svaret e.c.