/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Arbejd hjemmefra.....hjælp mig
Fra : majbritt05
Vist : 5917 gange
20 point
Dato : 03-01-03 23:55

Er der nogen som har erfaring med arbejd hjemmefra???

Jeg tænker på, at samle ting eller måske pakke reklamer og sende dem?
Men jeg ved ikke hvordan jeg skal komme igang.
Kan i hjælpe mig med ideer til det????

Andre idder er også meget velkomne.

Accepteret svar
Fra : trumpf9700

Modtaget 30 point
Dato : 04-01-03 00:12

Ja du kan prøve at gå ind på www.jobber.dk ellers ka du osse surfe rundt på nettet under Søge ordet arbejde hjemme fra på de forskellige danske søgemaskiner... Jeg har lig set idag på AF at der var nogen der søgte personer til hjemme arbejde!!! Ellers kan manosse finde adskellige anoncer i ugeavisen..

Håber at jeg kunne hjælpe dig

Mvh

Trumpf9700

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 04-01-03 14:57

Tak for svaret, det vil jeg prøve.

Flere svar er meget velkomne.

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 10-03-03 23:57

Der må da være flere der ved noget om dette. Vi er flere interesserede.
Skal virksomheder ikke ud af busken?

Kommentar
Fra : julie1982

Dato : 20-05-03 22:11

hej!!!
du kan gå ind på www.altomhjemmearbejde.dk
der er alt med hjemmearbejde, f.eks samle kugle penne, pakke ting, sælge ting hjemmefra osv..
håber at det kan hjælpe.
knus julie...

Kommentar
Fra : jamilla

Dato : 06-06-03 00:22

Jeg er også interesseret i noget hjemmearbejde af en slags. Har været inde på www.altomhjemmearbejde.dk , men det koster jo penge at være med!!!

Har du fundet noget majbritt05?!

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 06-06-03 07:34

Hejsa.

Nej jeg har ikke fundet noget, men har kigget lidt inde på www.jobber.dk - jeg tror det kan være muligt at finde noget der inde.

Pøj pøj med det.

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 07-06-03 17:12

Prøv at søg efter virksomheder der specialiserer sig i analyser. F.eks. prøvekøb. der bliver man bare skrevet op og så ringer de, hvis der skal laves noget i ens område. Jeg er selv ved at starte en sådan virksomhed, hvor der bl.a. skal laves nogle analyser, hvor man ringer hjemmefra. Det kan være det bliver aktuelt med flere konsulenter, hvis det måske var noget?

//sub

Kommentar
Fra : anjamus

Dato : 15-06-03 20:51

hvis du går ind på alt om hjemmearb og så klikker på nyttige links er der for neden i venstre hjørne et links til en som søger folk til kuvertpakning mm.

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 20-07-03 22:10

Har i fundet noget? - Jeg er nemlig også interesseret

Kommentar
Fra : spina01

Dato : 18-05-08 22:15

Hejsa,
Jeg söger Personer til at saelge Dame-Jeans i Danmark. Desvaerre er Firmaet ikke startet i Danmark endnu. Körer med stor succes i Tyskland og Schweiz.Se evt. www.fashion-europe.net.
Det hele funktionerer naesten som Tupperware altsaa med Homeparties. Man kan tjene omkring 50 kr. pr solgte buks. Hvis du eller andre er interesserede er i velkommne til, at kontakte mig. Har brug for saa mange interesserede som muligt, for at kunne starte Projektet.
Tina Specker- Rasmussen
Specker80@hotmail.com