/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Kontor-elev
Fra : TariLiex
Vist : 750 gange
125 point
Dato : 03-01-03 22:56

Hej, er der nogle der kender virksomheder på Fyn, som tager kontor-elever ind? Jeg er færdig på HG til sommer, og ville derefter gerne ud som kontor-elev, sekretær eller lignede...

nogle der kan hjælpe?

TaK

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 03-01-03 23:18

Hej

Naaah kender altså ingen virksomheder jeg lige kan sidde her og fyre af - men jeg synes du skulle tage og kigge på nettet, og i din lokalevejviser, slå dig ned ved telefonen og ringe rundt, eller endnu bedre - møde op, og overbevise dem om, at netop du vil være en værdi, at have ansat i det pågældende firma.

- kombinér med en bunke skriftlige, uopfordrede ansøgninger.

Det er vejen frem - ( med mindre en eller anden lige sidder og tænker "Mon jeg kan finde en elev på nettet" ? )

Men så heldig er man sjældent - Held og lykke

Hilsner fra Fnollerpige

Accepteret svar
Fra : Lequack

Modtaget 135 point
Dato : 03-01-03 23:25

Kig evt. på:

http://bornholm.af.dk/reg_bornholm/ammultimedia/savejobs/visjobx.asp?matchid='07100%2002165073'

Ved ikke hvorfor der står Bornholm, det ligger i Fåborg

http://www.fyns-amt.dk/wm103005

http://216.239.39.100/search?q=cache:sLoqg-9A0rAC:www.jobindex.dk/elev/fyn/+kontorelev+fyn&hl=da&ie=UTF-8

Håber det kan bruges.

Ellers prøv de store jobdatabaser, de har tit elevstillinger, under de forsk. amter...

Kommentar
Fra : Phillipfan

Dato : 19-06-03 09:59

Hej

Hvis du er nyuddannet og ikke kan få arbejde nogen steder, så har du den mulighed, at du kan henvende dig til en simuvirksomhed. Du får en kontoruddannelse som hvis du var i det virkelige kontormiljø, men på en simuvirksomhed er alt fiktivt. Der er en simuvirksomhed i Odense på Rugårdsvej 285 Pårup landbrugsskole. Ring til dem og hør om du kan få din uddannelse der.
Jeg er selv lige blevet færdig med en kontoruddannelse på en simuvirksomhed,og jeg står lige så godt stillet som andre når der skal søges kontorassistenter.
Deres tlf nr er 65 45 20 90

Held og Lykke
med venlig hilsen Käte Rasmussen