/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Hjælp til overskrift??
Fra : croaks
Vist : 2162 gange
200 point
Dato : 09-11-06 19:00

Hej.

Jeg er ved at udarbejde bachelorprojekt på sygeplejestudiet. Opgaven handler om hvorledes sygeplejersken kan udøve den "rette" omsorg til mennesker med frontallapshjerneskade som opholder sig i varigt botilbud. Når frontallapperne skades fremtræder der ofte adfærds- og personlighedsmæssige forstyrrelser, hvilket stiller specielle krav til den sygepleje som ydes.

Jeg er villig til at give op til 500 point forbedste svar.

-croaks

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-06 19:40

"Frontal omsorg" eller

"frontal omsorg" i botilbud

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 09-11-06 19:41

"Når klappen går ned"
nsl

Accepteret svar
Fra : jspi

Modtaget 200 point
Dato : 09-11-06 20:23

Her er lidt forslag som du kan mundre dig med. Jeg skriver igen hvis jeg kan komme på mere, ellers held og lykke med projektet

Det hele menneske.
1. Omsorg for mennesker med frontallapsskader.

2. Sygeplejersken og patienten med frontallapsskade.

3. Omsorg og pleje af mennesker med frontallapsskade.

4. Omsorg for mennesker med frontallapsskade

5. Når direktøren er rejst (kunne ikke dy mig

Du kunne også løfte den lidt rent fagssprogsmæssigt:

1. Frontallapsdysfunktion og omsorg

2. Omsorg for mennesker med frontallapsdysfunktion

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 10-11-06 16:09

Hejsa

Det bedste svar indtil videre er: Frontallapsdysfunktion og omsorg

-croaks

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-06 17:48

så tilføj med respekt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-06 19:00

Skal hilse fra datteren og sige, hun mener overskriften bliver for lang, hvis du vælger

"Frontallapsdysfunktion og omsorg"

PS skulle så også sige, at hun læser til skolelærer

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 10-11-06 21:58

"den funktionelle omsorg" er mit bud og held og lykke med projektet
hilsen chicapigen

jeg skrev engang en stil om mennesker med skizofreni og den kaldte jeg" den funktionelle psykose" så der har jeg den fra.

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 11-11-06 08:22

Hejsa Igen

Det bedste svar indtil videre er: Frontallapsdysfunktion og omsorg

Fra jspi

-croaks

Godkendelse af svar
Fra : croaks

Dato : 11-11-06 17:50

1000 Tak for svaret jspi.

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 12-11-06 22:37

Velbekomme Og pøj-pøj med eksamen