/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Bondage-Guide?
Fra : cjaab
Vist : 6199 gange
200 point
Dato : 09-11-06 17:51

Hey hey!

Øhh... Har set et program i fjernsynet på et tidspunkt om bondage, og synes det var enormt flot at se på, hvis det gøres rigtigt... MEN har ledt og ledt, og kan ikke rigtig finde nogle hjemmesider hvor man kan få instruktioner i hvordan man "gør", på den flotte måde....
Så er der nogle af jer der kender til hjemmesider hvor man kan se og få nogle indstrukser i hvordan det bliver gjort? Er vildt nysgerrig... Så håber på et par fede link's der ikke koster noget at læse....

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 09-11-06 17:55

jeg kan anbefale at bruge www.smcopenhagen.dk der er noget info om alle former for S/M og man kan også købe en Bondage Begynderpakke, med en udførlig vejledning og reb...
men generelt er der meget info at hente der, men vær opmærksom på du skal oprette en serøs profil der ...

D9N

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 09-11-06 21:02

der findes en side der hedder "kinky sex" og siden "fetish kontakt"...
der kan du garanteret finde en videre vejledning til dine fremtidige oplevelser. den er ret spændende og pænt varieret.
god fornøjelse.
miss.j

Accepteret svar
Fra : ypsiQ

Modtaget 200 point
Dato : 09-11-06 21:30

Det er japansk bondage

og det er virkelig fasinerende på mange planer.

E´n af de rigitg gode hjemmesider på dansk om dette er:

http://www.soulconnected.dk/bondage/

som jeg selv sætter stor pris på.

Lykke til
fra
ypsi Q

Kommentar
Fra : kejap

Dato : 09-11-06 21:42

Prøv at kikke her. Der er sikkert noget du kan bruge. Der er en god vejledning om hvordan man binder de forsk. knuder. Hvordan man binder sin partner eller selvbondage. www.sadomechanix.dk

Godkendelse af svar
Fra : cjaab

Dato : 12-11-06 19:50

Tak for svaret ypsiQ.