/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Vise indhold i mapper
Fra : o.v.n.
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 07-11-06 23:30

For nogen tid siden 1-2 måneder var der en bruger som havde et lignende spørgsmål, et af svarene linkede til et lille et program, som kunne vise indholdet af en mappe i Notesbog (txt) jeg blande mig ikke (for så havde jeg kunnet finde det igen) tænkte bare, det her kan du bruge, det kan jeg også, men kan ikke huske hvilken spørgsmål, er der nogen af jer som kan, så kom hid

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-06 23:44
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-11-06 00:00

Desværre miritdk, men noget lignende til mapper på computeren, det er når jeg har brændt en ny mp3 skive og så vil printe en oversigt over indholdet, er jeg i en forkert kategori ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-06 00:02

selv sorry det var forkert link - jeg mente at have fat i det og kom vist galt afsted - hmmm - fik tilmed slettet søgningen

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 08-11-06 01:08

Måske det er denne tråd http://www.kandu.dk/spg94379.aspx

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-11-06 01:27

Tak for svaret bentjuul. Der var den jo jeg har gemt den i en mappe, og givet mappen et navn så jeg kan finde den igen, når jeg vil bruge den, tænkte nok der var en bruger med en god hukommelse

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-11-06 01:33

Ja, det er et godt program og jeg bruger det også.

Et lille godt råd
Når jeg ser noget jeg på et senere tidspunkt vil se nærmere på her på kandu, så tilføjer jeg spørgsmålet til mine favoritter, når jeg så har brug for det kan jeg finde det der.

//bentjuul