/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
WMP fil i Front Page
Fra : klanger
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 07-11-06 12:36

Har lavet en lille fil med billeder til Windows Media Player...

Er det muligft, at få filen lagt i en FP hjemmeside så andre kan se "filmen"...?

Og hvordan? Er der en der kender et godt link der forklarer ovenstående?

ps. Du behøver ikke kommentere eller skrive til dette indlæg, hvis du bare vil fortælle at jeg skal bruge andre programmer end FP. Da denne hjemmeside nu engang er bygget op i FP og fungerer upåklageligt...

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 07-11-06 12:45

Jeg mener du bare kan lægge den i en mappe (i FP)
Og så lave et hyperlink til filen på en side i FP.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-06 12:56

FrontPage har en MediaPlayer plugin under indsæt.

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 07-11-06 13:35

Tak for svaret e.c.

Hvor svært kan det være!!!!!!

Det mente jeg at jeg havde prøvet, men.......

Du fik lidt point...!!!!