/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Børnebadekar
Fra : Brygger1957
Vist : 10253 gange
20 point
Dato : 01-11-06 21:46

Er der mon nogen der ved, hvor - om - man kan købe et lidt større børnebadekar end de gængse kendte Babybadekar størrelser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-06 22:54

Hvor stort skal det være sådan ca??

http://www.babysam.dk/pusle.asp?t=1&ID=2802 her er både 60 og 90 L

Kommentar
Fra : Brygger1957

Dato : 01-11-06 23:34

Ved jeg egentlig ikke, men den jeg har er 25 cm høj, 33 cm bredt og 88/90 cm i længden.
Hvormeget det gir´i vandmængde lærte jeg aldrig i skolen.
Blot ved jeg at min søn er 4 år og det nok ikke lige er i BabySam at det skal findes.
Tak dog alligevel for interessen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-11-06 23:43

Det regnestykke har jeg også glemt men jeg syntes nu at 90L lyder af meget?? Større størrelser må være vaskebaljer, købt hos en isenkræmmer e.lign

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-11-06 00:20

Citat
25 cm høj, 33 cm bredt og 88/90 cm i længden

Hvis de mål havde været helt i firkant, som f.eks. et akvarie, er det 74 liter

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-11-06 00:29
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 02-11-06 08:15

Jeg har et ret stort badekar til min 8 årige søn - disse fås hos en isenkræmmer og er faktisk stort nok til at jeg også kan krybe sammen i det.
prisen er omkring 300kr.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 02-11-06 08:48

Vores børn klarede sig igennem en renovering af badeværelset med en stor sort murerbalje fra Jem og Fix. Den ældste er nu 9 år, og de bruger den stadig lystigt udenfor om sommeren uden problemer.

Kommentar
Fra : bettecandy

Dato : 03-11-06 17:18

Bilka

De er så ikke længere end et alm babybadekar, kun dybere.... Og ja der er en prop i bunden, lige som på et alm babybadekar.

Kommentar
Fra : kasper01

Dato : 05-02-07 20:00

en stor fiske kasse eller en murer balje , og så læg en måtte i bunden så barnet ike glider og gå aldrig fra det mvh jesper (pædagogstuderernde)