/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
opfølgning af spørgsmål
Fra : makilros
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 01-11-06 00:19

hej alle der svarede mit indlæg. Vil bare sige at hun har været til dyrlæge, hun er o.k 5 små killinger kunne dyrlægen tælle. Men ikke flere trapper til Chilli.. forventet fødsel juleaften... sikke en julegave...smil..
Hej fra marianne

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-11-06 00:37

Stort tillykke til dig og den kommende missemor

Det var en dejlig afslutning!! Og ja - sikke en julegave, den skal nok holde Jer beskæftiget i juledagene - dejligt

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-11-06 08:05

godt at høre - held og lykke til missemor og familie med juledagene herfra

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 01-11-06 09:41

Og held og lykke fra kattemor KISSAN

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-11-06 10:31

Det var dejligt at høre

Jeg har bare aldrig hørt om en kat der er så klodset, at den falder ned af en trappe

Men vi forventer at høre når katten "leverer julegaven" i form af en flok dejlige små pelsklumper

Held og lykke med det.

mvh dova

Kommentar
Fra : akle

Dato : 01-11-06 14:22

Jeg har også fulgt med. Vil gerne sige HELD OG LYKKE og GOD JULEGAVE til dig og Missemor!
MVH Akle