/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
ingen orgasme i 8 år :-(
Fra : Sofuzz
Vist : 906 gange
100 point
Dato : 31-10-06 06:40

Hejsa, jeg har mødt en pige! og hun er det bedste der er sket for mig i mange år, men nok om det,
hun fortæller mig at hun ikke har haft orgasme i 8 år med sin daværende kæreste! og hun siger at jeg heller ikke skal regne med at kunne give hende det! MEN jeg giver ikke op så let...

Da hun er en helt speciel og dejlig, ønsker jeg virkelig at sætte alle kræfter ind for at hun skal få en god oplevelse i forbindelse med sex!

SÅ er der nogen der har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre for at hun kan få en lækker orgasme?

Jeg har intet imod at slikke/kysse hende nogen steder! da jeg jo er helt væk i hende.

Venlig Hilsen Sofuzz

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 31-10-06 06:51

Du kan fortælle hende at det ikke kan være dit problem, men det er et psykisk problem i hendes eget univers, så hun må selv slippe den teori der foregår i hendes eget hoved, bare det hun påstår at du ikke er i stand til at levere en orgasme, så har hun virkelig et problem, for det er en stor misforståelse at det er modparten der skal sørge for hendes orgasme.
Prøv at få hende til at tænke tilbage om hvorfor hun pludselig stoppede med at få orgasme. da hun efter eget udsagn har haft denne fornøjelse.

Kommentar
Fra : chrispigen

Dato : 31-10-06 11:05

En orgasme er altså ikke nødvendigvis noget man får HVER GANG..
Jeg er 25 år, og har kun fået 2 orgasmer i hele mit liv...
det er sku ikke fordi det sex jeg har fået var dårligt, men jeg er åbenbart ikke typen der får en orgasme i tide og utide...

Som nsl sagde, det er ikke dig der er problemet, og måske nok heller ikke hende, en orgasme kommer bare, man kan ikke "fremprovokere" en ved at slikke eller stikke 2 fingre op, hvor hendes g-punkt er... man skal slappe af og ikke gøre sex til noget "opstillet"...
Nyd hinanden, i skal være trygge ved hinanden, se hvor "seancen" føre jer hen, man skal ikke gøre noget "pludseligt" for et kan virkelig ødelægge det hele af..

I kan da også snakke om hvad i hver i sær kan lide, og måske eksperimentere lidt...
En orgasme kommer når den kommer...

Held og lykke med det..

Kommentar
Fra : Bettina78

Dato : 31-10-06 11:18

Hey sofuzz
Jeg har fundet et link til noget Joan Ørting stuff....og er der nogen der er klog på sex/orgasme, må det være hende....
http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article235360.ece

(hun skriver at hver 3. kvinde aldrig har fået en orgasme, så måske er det slet ikke så unormalt?!)

På den side jeg har linket er der en del flere links omkring orgasme...håber du/i kan bruge det til noget...og pøj pøj med det...

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 31-10-06 13:10

hun skal bruge legetøj og masser af legetøj. i skal bruge det sammen og hver for sig..hun skal vise hvad hun kan li' ved at bruge legetøj sammen med dig og derved vise sin lidrlighed og lyst.
det er ophidsende at kigge på, mens ens partner leger.
vigtigt er det, at man selv kan gi sig en orgasme...man er ansvarlig for sin egen orgasme og ikke den andens. men selvfølgelig er det da vidunderligt, når ens kæreste giver det til en, men når og hvis det er så svært, så skalman gøre det på sig selv.
jeg er en af dem der har rigtig svært ved at får orgasme og min kæreste gør alt hvad han kan for at det skal lykkes med hans berøringer,men hver gang den er lige ved, så forsvinder den, derfor bruger vi/jeg også legetøj og jeg gør det så færdigt på mig selv, men s han ser på og opmuntre mig.
der findes nu også andre orgasmetyper end lige den hvor ma explodere ved klitorispirring...der findes også sprøjteorgasmer, som er ret vildt, har selv fornylig oplevet, at jeg er en af dem der er så heldig, at kunne opnå den fryd dette er...
og så findes der analsex, som kan give de stærkeste af alle orgasmer...
der er vel ikke andet at gøre for dig og din veninde, at i må blive ved med at forsøge og udvidejeres horisont indenfor sex og måske gå ud sammen og købe legetøj.det er ikke så slemt.
i kbh. ligger der en butik i mikkelbryggersgade, sidegade til strøget, en butik specielt udviklet for kvinder der vil udforske denne frække verden uden vulgære udstillinger og atrapper liggende fremme i vinduerne. den er sober og pæn og blir betjent af dejlige kvinder, der ved hvad kvinder vil ha..
måske det er en mulighed, så kan hun kigge i fred og ro uden indblanding.
god fornøjelse..
miss.j

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-10-06 13:39

Ej, altså... Du har kun lige mødt hende. Prøv at give jer lidt mere tid. Hvis I allerede HAR været i seng med hinanden, så hold en pause. Nus hinanden i stedet for. Kys og kæl som et par teenagere og hold om hinanden, men uden at fokusere på samleje og orgasme.

Hvis du fortsætter med det uden at fokusere på samleje og sex og orgasme, så vil det altsammen komme efterhånden. ---Og jeg taler ikke om en uge, men om måneder. Det er ALT for tidligt at jagte orgasmer når I har mødt hinanden for mindre end en måned siden.

Kommentar
Fra : tykke2

Dato : 31-10-06 13:52

det virker jo ikke som om det er et problem for hende ,at hun ikke kan få orgame, men som nævnt før er der jo mange forskellige orgasmer, så måske er hun ikke klar over om hun får det eller ej. Og samtidig er det jo meget vigtigt at, hun kender sin egen krop, og ved hvordan den reagerer. Så måske skulle hun sætte lidt tid af og begynde at lege med sig selv, og evt. bruge lidt sexlegetøj, det er en god måde til at finde ud af hvilke kontakter ens partner skal trykke på.

venlig hilsen Tykke 2

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-10-06 14:09

Ro på Sofuzz... Er det hende eller dig, der har behov for at hun får orgasmer? Det burde ikke være et projekt, ærligt talt.

Sex handler ikke om at præstere men om at have det rigtig fedt sammen. Og sex kan være fuldstændig ligeså lækkert uden orgasme som med - noget, der nok er svært for mænd at forstå

Personligt får jeg heller ikke orgasme hvergang - nogengange gider jeg simpelthen ikke. Det kræver nemlig en del arbejde fra kvindens side og som sagt kan det være lige så godt uden...

Så skru ned for ambitionerne og koncentrer jeg om at lære hinanden at kende og at have det sjovt. Det andet er sekundært. Når nu I ved, hun kan få orgasmer, så behøver I ikke at gøre en stor sag ud af det. Det kommer til rette tid og rette sted - hvis hun gider

Vaxen

Kommentar
Fra : Rosalill

Dato : 31-10-06 14:24

Jeg vil også sige slap af. Er der noget som giver mig et turn off, så er det altså når manden har gjort det til sit projekt at sørge for mig.
Derimod tænder jeg helt vildt på hans begær og oplevelsen af at han er med. At han har lyst og ønsker at iscene sætte en leg, som han selv lever sig helt ind i....ikke for at give mig orgasmen, men for at lege. At han giver mig pladsen og venter til jeg er kommet før han selv giver sig hen til sin
egen orgasme. Men skulle han leve sig for langt ind i legen og komme før mig så er det stadig den største glæde og legen kan jo tages op igen efter kort tid....eller så.

Hørte for kort tid siden et citat: "hvis du vil elskes må du være elskelig, hvis du vil begæres må du være begærlig" Det kan selvfølgelig være begærlig på orgasmer, men da mænd oftest er helt færdige efter den første, så tror jeg det virker bedre hvis det er noget andet man begærer.

Rosalill

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-10-06 14:28

hej venner - slap dog af!
Orgasmejagt er nok det mest ødelæggende for en god orgasme! - Tro mig fej er gammel nok til at vide det.
Du skal ikke føle dig forpligtet til at give hende orgasme. Og først og fremmest skal hon ikke føle sig forpligtet til at få orgasme. Nogle kvinder faker orgasme for at opfylde deres "forpligtelse". Hvis din pige kan li dig og li "det", så kommer det, når i mindst jagter det

Kommentar
Fra : sym

Dato : 31-10-06 22:38

tagdet for alt i verden roligt og lad hende blive tryg ved dig. Og find så ud af hvor hun skal røres/nuses for at det tænder hende. SÅ kommer det stille og roligt

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 01-11-06 12:16

Jeg er helt enig i mange af de gode besvarelser og vil kun tilføje at:

en del kvinder lukker (ubevidst) af for orgasmaen, da de føler at vandladningen trænger sig på / har taget fornemmelserne med sig fra de første oplevelser. Derfor sender jeg dig dette link om vådorgasmaer, som jeg har fundet på www.nannas.dk

http://sex-home6.inet.tele.dk/Nanna/artikler/vaadorgasmekursus.htm

Mvh
ypsi Q